Det må da kaldes ægte kærlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.034 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

An&Jo

Min dreng kom helt spontant hen til mig i sofaen, og satte sig på mine ben med ansigtet vendt ind til mig.. så tager han fat i mit hår (det kan diskuteres hvor kærligheden er her for det gjorde naaaaas ) og så vipper han mit hoved og så begynder han at mysse mig..

så kører han skiftevis mit hoved fra side til side, og så får jeg ellers en masse mysser på kinderne.. Det blev selvfølgelig gengældt med en masse mysser og krammer fra mor til søn nu når han var så sød mod mig..

Jeg elsker simpelthen min dejlige dreng..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

JH12

Nåh sikke en dejlig kærlighed  Skøn dreng du har..

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

Joyce1986 skriver:

Nåh sikke en dejlig kærlighed  Skøn dreng du har..

jaa, han er fantastisk..

Anmeld

20. marts 2012

morbibi

An&Jo skriver:

Min dreng kom helt spontant hen til mig i sofaen, og satte sig på mine ben med ansigtet vendt ind til mig.. så tager han fat i mit hår (det kan diskuteres hvor kærligheden er her for det gjorde naaaaas ) og så vipper han mit hoved og så begynder han at mysse mig..

så kører han skiftevis mit hoved fra side til side, og så får jeg ellers en masse mysser på kinderne.. Det blev selvfølgelig gengældt med en masse mysser og krammer fra mor til søn nu når han var så sød mod mig..

Hvor dejligt

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

morbibi skriver:

Hvor dejligt

rigtig dejligt..

Anmeld

20. marts 2012

Nettemor

nårh

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

nettemor skriver:

nårh

Anmeld

20. marts 2012

MorDk

Smelte smelte....

Anmeld

20. marts 2012

An&Jo

MorDk skriver:

Smelte smelte....

Jaa.. Så ved man at man er elsket af mindst én person, og så er det jo heldigt det er den vigtigste..

Anmeld

20. marts 2012

merethe

Profilbillede for merethe
An&Jo skriver:

Hvor sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.