Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nåh sikke en dejlig kærlighed Skøn dreng du har..
Joyce1986 skriver: Nåh sikke en dejlig kærlighed Skøn dreng du har..
An&Jo skriver: Min dreng kom helt spontant hen til mig i sofaen, og satte sig på mine ben med ansigtet vendt ind til mig.. så tager han fat i mit hår (det kan diskuteres hvor kærligheden er her for det gjorde naaaaas ) og så vipper han mit hoved og så begynder han at mysse mig.. så kører han skiftevis mit hoved fra side til side, og så får jeg ellers en masse mysser på kinderne.. Det blev selvfølgelig gengældt med en masse mysser og krammer fra mor til søn nu når han var så sød mod mig.. Jeg elsker simpelthen min dejlige dreng..
Min dreng kom helt spontant hen til mig i sofaen, og satte sig på mine ben med ansigtet vendt ind til mig.. så tager han fat i mit hår (det kan diskuteres hvor kærligheden er her for det gjorde naaaaas ) og så vipper han mit hoved og så begynder han at mysse mig.. så kører han skiftevis mit hoved fra side til side, og så får jeg ellers en masse mysser på kinderne.. Det blev selvfølgelig gengældt med en masse mysser og krammer fra mor til søn nu når han var så sød mod mig.. Jeg elsker simpelthen min dejlige dreng..
morbibi skriver: Hvor dejligt
Hvor dejligt
nårh
nettemor skriver: nårh
Smelte smelte....
MorDk skriver: Smelte smelte....
Hvor sødt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128