HCG - tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

BabyMiracle <3

bullerbassen skriver:

Uh ha der må jeg melde pas .Det behøver ikke være hårdt , syntes det var langt hårdere med lillebror end med de store . Kommer helt an på hvilken børn man får

Det tror jeg også bestemt du har ret i .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

smlmea

Nej desværre er tingene ikke så simple.

Man kan have et lavt HCG tal,og vente tvillinger,lige så vel kan man have et højt og kun vente 1.

Anmeld

21. marts 2012

AnnaK89

Altså da jeg testede med min datter, var min test også ekstremt tydelig - meget tydeligere end kontrolstregen, og der var kun 1.

Mit HCG denne gang var lavt til at starte med, men steg eksplosivt lige pludselig, men der er stadig kun 1.

Så nej - tror ikke at højt HCG er ens betydende med tvillinger.

Anmeld

21. marts 2012

Rockertand

BabyMiacle <3 skriver:

Hej piger

Har tænkt på om man producere mere hcg hvis man venter tvillinger? 

Synes godt nok mine tests er meget mere positive end andre jeg har kigget på?

Testede på forventet mens dag, og der er bare overhovedet INGEN tvivl!

Er du sikker på dit ægløsningstidspunkt? For ellers kan du jo sagtens være nogle dage længere henne, det går stærkt med at få en meget kraftig teststreg, når graviditeten først er i gang. Der sker en fordobling af HCG hvert 2. døgn, så det er en voldsom stigning. 

Anmeld

21. marts 2012

BabyMiracle <3

Rockertand skriver:

Er du sikker på dit ægløsningstidspunkt? For ellers kan du jo sagtens være nogle dage længere henne, det går stærkt med at få en meget kraftig teststreg, når graviditeten først er i gang. Der sker en fordobling af HCG hvert 2. døgn, så det er en voldsom stigning. 

Jeg har en cyklus på 35 dage, og aner simpelthen ikke hvornår jeg har æl .. 

Anmeld

21. marts 2012

maria_wlt

BabyMiacle <3 skriver:

Hej piger

Begge mine test var lige skarpe... Første gang var der 2 og anden gang 1.. Så tror det ikke... 

Anmeld

21. marts 2012

Rockertand

Jeg har en cyklus på 35 dage, og aner simpelthen ikke hvornår jeg har æl .. 

A-ha, men så har du jo svaret lige dér, du kan sagtens være nogle dage længere henne, og dermed har du fået nogle kraftigere streger, der er helt normale for tidspunktet i din graviditet.

Vi krydser fingre for, at der er mindst én

Anmeld

21. marts 2012

BabyMiracle <3

Rockertand skriver:

A-ha, men så har du jo svaret lige dér, du kan sagtens være nogle dage længere henne, og dermed har du fået nogle kraftigere streger, der er helt normale for tidspunktet i din graviditet.

Vi krydser fingre for, at der er mindst én

Ja okay .. Det vidste jeg så ikke .. 

Anmeld

21. marts 2012

morbibi

BabyMiracle <3 skriver:

Hej piger

Jeg er helt sikker på, at man producere mere hgg med tvillinger end med en. MEN.... det kan du ikke se via en almindelig graviditetstest, der skal en scanning eller en blodprøve til
Og jo længere henne i en graviditet man er, jo højere er hgg niveau'et. Dem der har prøvet en SA ved, at man tit efterfølgende bliver fulgt med en blodprøve, for at følge hgg niveau'ets fald

Anmeld

21. marts 2012

tinasmor

Jeg tror det er svært at sige. Jeg har kendt flere der har haft meget høje HCG tal ved bp men hvor der stadigvæk kun var en. Mine test har også været meget tydelige ved testdato (og kunne teste 4 dage før tid) men alle gangene har der bare været en enkel.

held og lykke med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.