HCG - tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.437 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

BabyMiracle <3

Hej piger

Har tænkt på om man producere mere hcg hvis man venter tvillinger? 

Synes godt nok mine tests er meget mere positive end andre jeg har kigget på?

Testede på forventet mens dag, og der er bare overhovedet INGEN tvivl!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Tona

Hej piger

Jeg ved det ikke, men jeg har været gravid to gange med kun en hver gang og alle de tests jeg har taget var så bragende positive allerede første dag efter mens skulle være kommet at det var helt vildt. Måske nogen bare tester MEGET tydeligt

Og tillykke

Anmeld

20. marts 2012

bullerbassen

Hvis hcg er det malan måle i blod prøve , så ja det tror jeg bestemt.

Da jeg i sin tid ventede tvillinger, skulle vi til skanning i uge 7 ( IFV behandling så det bliver man tilbudt ) mens lægen skannede mig spurgte manden : hvor mange er der ??  ( familien havde spøgt med der var 2 ) og lægen svarer : Der er da 2 , men en stor portion selvfølgelig ... 

Bagefter spurgte jeg ham , hvordan han kunne sige det så sikkert. Hans svar var udfra blodprøven ( ved IFV får man taget blodprøve istedet for gravidtetstest ) 

Han sagde udfra de tal i prøven var han SLET ikke i tvivl om der var 2. Så han var meget selvsikker. Selvfølgelig kan de tage fejl , men han var slet ikke i tvivl. Og han fik jo ret

Anmeld

20. marts 2012

Camillos

BabyMiacle <3 skriver:

Hej piger

tillykke .. ..

Anmeld

20. marts 2012

BabyMiracle <3

Amandas-mor skriver:

Jeg ved det ikke, men jeg har været gravid to gange med kun en hver gang og alle de tests jeg har taget var så bragende positive allerede første dag efter mens skulle være kommet at det var helt vildt. Måske nogen bare tester MEGET tydeligt

Og tillykke

Ja okay.. Jeg synes bare mine er mega positive  

Anmeld

20. marts 2012

BabyMiracle <3

bullerbassen skriver:

Hvis hcg er det malan måle i blod prøve , så ja det tror jeg bestemt.

Da jeg i sin tid ventede tvillinger, skulle vi til skanning i uge 7 ( IFV behandling så det bliver man tilbudt ) mens lægen skannede mig spurgte manden : hvor mange er der ??  ( familien havde spøgt med der var 2 ) og lægen svarer : Der er da 2 , men en stor portion selvfølgelig ... 

Bagefter spurgte jeg ham , hvordan han kunne sige det så sikkert. Hans svar var udfra blodprøven ( ved IFV får man taget blodprøve istedet for gravidtetstest ) 

Han sagde udfra de tal i prøven var han SLET ikke i tvivl om der var 2. Så han var meget selvsikker. Selvfølgelig kan de tage fejl , men han var slet ikke i tvivl. Og han fik jo ret

Men kan det måske komme til at ses på en test? .. 

Det vil ikke gøre mig noget at få tvillinger, det bliver hårdt, men også dejligt

Anmeld

20. marts 2012

BabyMiracle <3

Camillos skriver:

tillykke .. ..

Tusind tusind tak

Anmeld

20. marts 2012

Kofoed.

Ja, det er der bestemt. Normalt hedder det cirka 50 (forkortet, det er rigtigt med mange nuller bag) i 9. Uge, mit lå på 93, det var så med tveægget tvillinge piger.

Men det er altså ikke sikkert du har mere hcg ind de andre, men det er bare nemmere i dine test at farve. Man kan håbe/frygte, men intet er sikkert før du bliver scannet.

Anmeld

20. marts 2012

BabyMiracle <3

Kofoed. skriver:

Ja, det er der bestemt. Normalt hedder det cirka 50 (forkortet, det er rigtigt med mange nuller bag) i 9. Uge, mit lå på 93, det var så med tveægget tvillinge piger.

Men det er altså ikke sikkert du har mere hcg ind de andre, men det er bare nemmere i dine test at farve. Man kan håbe/frygte, men intet er sikkert før du bliver scannet.

Okay, tusind tak .. 

Anmeld

20. marts 2012

bullerbassen

BabyMiacle <3 skriver:

Men kan det måske komme til at ses på en test? .. 

Det vil ikke gøre mig noget at få tvillinger, det bliver hårdt, men også dejligt

Uh ha der må jeg melde pas .Det behøver ikke være hårdt , syntes det var langt hårdere med lillebror end med de store . Kommer helt an på hvilken børn man får

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.