Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lisesp83 skriver:Str 98 ;-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pris for disse og str??
lisesp83 skriver: Jeg har slettet det der er solgt. Tag et kig på billederne igen, hvis det har interesse ;-)
Jeg har slettet det der er solgt. Tag et kig på billederne igen, hvis det har interesse ;-)
Ok, der var ikke meget tilbage, så jeg hopper fra på den sidste kjole. Den bliver nok for dyr i porto!
Malli skriver: Hvad er din mindste pris, eller deromkring pris. Synes der svært at lægge er bud
Hvad er din mindste pris, eller deromkring pris. Synes der svært at lægge er bud
Eftersom at jeg har solgt en del, er jeg i tvivl om hvad det var du ville høre priser på.
Christina.78 skriver: Pris for disse og str??
Molo sættet er str 98 - 100 kr
Hummel kjolen er str 98, og den er kun prøvet 1 gang. 150 kr.
Den sidste kjole er str 86, dog lidt stor. 50 kr.
Sakris skriver: Ok, der var ikke meget tilbage, så jeg hopper fra på den sidste kjole. Den bliver nok for dyr i porto!
Ok
Str og pris på kjolen med katten?
Maria. skriver: Str og pris på kjolen med katten?
Str 92, 50 kr
Lou87 skriver: Ville helst ha noget der passede nu 80/86. Så hopper fra men tak for svar
Ville helst ha noget der passede nu 80/86. Så hopper fra men tak for svar
Jeg har en del i de størrelser - du kan se det hele på mine salgsannoncer. Ellers kan du sende mig en pb, så finder vi en god pris
lisesp83 skriver: Molo sættet er str 98 - 100 kr Hummel kjolen er str 98, og den er kun prøvet 1 gang. 150 kr. Den sidste kjole er str 86, dog lidt stor. 50 kr.
Byder 100 kr. inkl for Hummel-kjolen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128