Blev godt nok foraget idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Eliza

Ej ad for S*T*N!! man ved sku da aldrig hvor hun har haft sine fnadt river sidst.. jeg putter da ingen gang MINE finger i munden på MIN egen unge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

MariaKyedDK

Frk Mig skriver:

Jeg stod nede i kvickley og ventede på at betale for mine vare. Der står en ældre dame bag ved mig. Charlie ligger nede i barnevognen og er sulten men jeg prøver at redde lidt tid med sutten. Hun kigger ned i barnevognen og inden jeg får set mig om stikker hun sin finger ind i munden på min søn .. Altså undskyld mig men hva faen bilder hun sig ind?! jeg aner jo ikke hvor fisen hun har haft den finger sidst .. 

bare lige lidt brok herfra

Jeg håber godt nok du sagde til hende at sådan gør man bare IKKE !

jeg var godt nok blevet sur på hende.... det kan man da ikke tiillade sig ved andres børn. !!

Anmeld

20. marts 2012

klmf

Fy for h****** Godt du sagde fra! En ting er at give sutten, hvis den er faldet ud og mor eller far ikke lige har opdaget det, men det der er da bare for klamt.

Anmeld

20. marts 2012

Muffin_girl

Frk Mig skriver:

Jeg stod nede i kvickley og ventede på at betale for mine vare. Der står en ældre dame bag ved mig. Charlie ligger nede i barnevognen og er sulten men jeg prøver at redde lidt tid med sutten. Hun kigger ned i barnevognen og inden jeg får set mig om stikker hun sin finger ind i munden på min søn .. Altså undskyld mig men hva faen bilder hun sig ind?! jeg aner jo ikke hvor fisen hun har haft den finger sidst .. 

bare lige lidt brok herfra

Ej hvor er hun uforskammet !

Anmeld

20. marts 2012

Princesspigen

ar det syndes jeg så heller ikke er helt iorden det der...

Anmeld

20. marts 2012

Clisolka

Fyr for....! Ej, man propper da ikke sin finger ind i munden på et barn.... 

Anmeld

20. marts 2012

jydeinden

ville godt nok blive forarget hvis en fremmed kvinde bare stoppede sine fingre i munden på mit barn.. den slags gør man da ikke bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.