Blev godt nok foraget idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.018 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

Frk Mig

Jeg stod nede i kvickley og ventede på at betale for mine vare. Der står en ældre dame bag ved mig. Charlie ligger nede i barnevognen og er sulten men jeg prøver at redde lidt tid med sutten. Hun kigger ned i barnevognen og inden jeg får set mig om stikker hun sin finger ind i munden på min søn .. Altså undskyld mig men hva faen bilder hun sig ind?! jeg aner jo ikke hvor fisen hun har haft den finger sidst .. 

bare lige lidt brok herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

morethanperfect

Frk Mig skriver:

Jeg stod nede i kvickley og ventede på at betale for mine vare. Der står en ældre dame bag ved mig. Charlie ligger nede i barnevognen og er sulten men jeg prøver at redde lidt tid med sutten. Hun kigger ned i barnevognen og inden jeg får set mig om stikker hun sin finger ind i munden på min søn .. Altså undskyld mig men hva faen bilder hun sig ind?! jeg aner jo ikke hvor fisen hun har haft den finger sidst .. 

WOW HVAD !?
 OMG .. Er helt målløs .  

Anmeld

20. marts 2012

Hvem?

Frk Mig skriver:

Og hvorfor propper man i det hele taget en finger ind i et barns mund - jeg var blevet tosset!

Anmeld

20. marts 2012

sarahb

EJ FØJ, Blev du ikke rasende!

Anmeld

20. marts 2012

B&J

hvad laver hendes finger inde i din barns mund, hold da op jeg ville filppe totalt ud

Anmeld

20. marts 2012

Frk Mig

morethanperfect skriver:

WOW HVAD !?
 OMG .. Er helt målløs .  

Jeg stod os bare helt lammet .. at hun kan få sig selv til det  

Anmeld

20. marts 2012

Frk Mig

Bondefruen skriver:

Og hvorfor propper man i det hele taget en finger ind i et barns mund - jeg var blevet tosset!

jeg blev dælme os sur .. hun fik pænt besked om at hun godt kunne tage at fjerne hendes fedtet finger fra min søn .. 

Anmeld

20. marts 2012

Frk.S

Ej, det gjorde hun bare ikke.

Shit, jeg var flippet ud.
Hvad sagde du til hende?

Anmeld

20. marts 2012

morethanperfect

Frk Mig skriver:

Jeg stod os bare helt lammet .. at hun kan få sig selv til det  

Ej jeg forstår det slet ik 

Anmeld

20. marts 2012

Frk Mig

sarahb skriver:

EJ FØJ, Blev du ikke rasende!

Helt vildt .. hun pænt besked på at fjerne hendes fedtet finger fra min søn .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.