Hvordan overlever I når jeres barn får tænder??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Maja_4000

Vi trøster os med at det går over igen

Caroline plejer at få feber ,  rød numse , sultestrejker og er bare mega pylret !

Hun spiser ikke særlig meget når hun er ved at få en tand , men hun drikker en masse .. Og det er jo det vigtigste SP siger at vi skal tilbyde hende mad , men selvfølgelig ikke presse hende .. Så hun får det vi VED hun elsker , så vi er sikre på hun spiser noget Her er det f.eks. ost , kogte gulerødder og rosiner (ikke på samme tid)

Og så har vi givet lidt panodil til natten og/eller smurt hendes gummer med hummedråber .. 

Jeg håber snart hun kommer over det !  Glæd dig over hun kun skal have 19 mere Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Tona

Anonym skriver:

Det er bare rigtig svært at være 100% på når man er meget alene med hende. Men du har ret, det er det bedste man kan gøre. Hun vil også helst sidde hos mig hele tiden.

Går også nogle ture med hende engang imellem, for at aflede hende. Men må snakke med min læge, det jo synd at hun har ondt.

Syntes du skal snakke med lægen om at give hende Panodil  Nej, det er ikke rart at give sit barn smertestillende og sådan fordi det er kemisk, men det er endnu mere frygteligt bare at opleve at de har så ondt

Anmeld

21. marts 2012

Karo

Jeg har brugt aftamed gel til begge mine. Det er en gel man smører på som lindre. Derud over er en god bidering guld værd.

Når det har været allerværst har jeg givet dem en halv panodil junior midt på dagen til lige at tage toppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.