Nogen ved måske hvem jeg er, men håber I vil respektere min anonymitet.
Jeg elsker min datter overalt på jorden, men lige i øjeblikket der driver hun mig til vanvid! Hun har fået sin første tand, vi mærkede den første gang i lørdags hvor hun var rigtig sur og ked af det hele natten og hele dagen. Hvilket er forståeligt nok, det jo ikke rart. Men så vidt jeg kan se så ER den brudt igennem nu. Men hun er bare stadig konstant sur og "græder" - altså kun lyden, ingen tårer eller noget, rent brok. Jeg bliver BIMS! Hun græder normalt aldrig, hun plejer at være sådan et glad barn - den pige er der bare næsten ikke lige i øjeblikket!
Hun spiser heller ikke rigtig. Hun får havregrød til morgenmad og spiser kun halvdelen af hvad hun plejer. Til frokost plejer hun at få agurk og rugbrødshapsere - hun spiser højest 2 hapsere nu. Og så bliver hun stiktosset hvis jeg tilbyder hende flere.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, hun skal jo spise - skal jeg bare give hende flaske? Hun er 8 mdr og får ikke ret mange flasker længere.
Læser om flere der siger at det kan tage flere uger - hvordan kommer I igennem det, uden at kyle ungen ud af vinduet? Min kæreste arbejder meget og jeg er på barsel, så jeg er meget alene med hende - og det er fandme hårdt lige pt.! Samtidig synes jeg jo også det er synd for hende, hvis det gør ondt.
Åhh, håber på nogle gode råd eller noget opmuntring - fra en frustreret mor.
Anmeld