hallo hallo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Tildes mor

NNGG skriver:

jeg har meldt mig ind på min-mave.dk og terminsgruppen for nov 2012. Men kan ikke rigtig finde ud af den hjemmeside

Hvad hedder du derinde? 

- jeg er heller ikke helt god til den endnu 

Men hvis du kan, så prøv at skriv et indlæg derinde så skal jeg da nok svare dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

SD

NNGG skriver:

jeg har meldt mig ind på min-mave.dk og terminsgruppen for nov 2012. Men kan ikke rigtig finde ud af den hjemmeside

den kræver bare lidt øvelse. Men den er super god og der er MASSER af aktivitet

Anmeld

28. marts 2012

NNGG

Tildes mor skriver:

Hvad hedder du derinde? 

- jeg er heller ikke helt god til den endnu 

Men hvis du kan, så prøv at skriv et indlæg derinde så skal jeg da nok svare dig 

hedder NNGG og har skrevet et indlæg for at melde mig ind i terminsgruppen, men kan ikke finde ud af om jeg har fået svar

Anmeld

29. marts 2012

Ka+Ma=Be

Hej piger Nu må i ikke misforstå mig, men jeg synes det er lidt komisk, at den første og eneste tråd der er oprettet, handler om, at i synes her er stille!

Hvis der ikke er nogen der starter, så sker der jo ingenting! hehe.

Og rigtig mange gange tillykke med graviditeterne!  

Anmeld

31. marts 2012

TWT

SD skriver:

Har du en bruger derinde??

Så klikker du bare på grupper og debatter oppe på bjælken. Så kommer der lige neden under et sted, hvor der står termins grupper. Når du klikker på den på kan du lidt nede af vælge november 2012. Prøv og skriv et indlæg derinde. jeg hedder Minimolo. Så skal jeg nok svare dig - så kan vi ta den derfra. Vi har en rigtig god gruppe derinde med masser af aktivitet

kan man ikke melde sig ind i gruppen derinde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.