hallo hallo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.530 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. marts 2012

SD

Der er da helt Ekko herinde hva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Tildes mor

Ja det lyder sådan (an an an an an) 

Anmeld

22. marts 2012

mor-igen

Jeg synes også her er utroligt tamt og stille har meldt mig ind i min mave istedet.Har ellers kigget med her nogen måneder også men det er slet slet ikke som min mave

Anmeld

23. marts 2012

SD

mor-igen skriver:

Jeg synes også her er utroligt tamt og stille har meldt mig ind i min mave istedet.Har ellers kigget med her nogen måneder også men det er slet slet ikke som min mave

Der er jeg os... der er liiiiiidt mere gang i den

Anmeld

23. marts 2012

Tildes mor

mor-igen skriver:

jeg har prøvet at være inde på min mave.. men jeg kunne slet ikke finde ud af det 

Anmeld

23. marts 2012

SD

Tildes mor skriver:

jeg har prøvet at være inde på min mave.. men jeg kunne slet ikke finde ud af det 

Har du en bruger derinde??

Så klikker du bare på grupper og debatter oppe på bjælken. Så kommer der lige neden under et sted, hvor der står termins grupper. Når du klikker på den på kan du lidt nede af vælge november 2012. Prøv og skriv et indlæg derinde. jeg hedder Minimolo. Så skal jeg nok svare dig - så kan vi ta den derfra. Vi har en rigtig god gruppe derinde med masser af aktivitet

Anmeld

23. marts 2012

Tildes mor

SD skriver:

Har du en bruger derinde??

Så klikker du bare på grupper og debatter oppe på bjælken. Så kommer der lige neden under et sted, hvor der står termins grupper. Når du klikker på den på kan du lidt nede af vælge november 2012. Prøv og skriv et indlæg derinde. jeg hedder Minimolo. Så skal jeg nok svare dig - så kan vi ta den derfra. Vi har en rigtig god gruppe derinde med masser af aktivitet

Det må jeg jo lige prøve 

- måtte lige oprette en ny bruger, for det er efterhånden ved at være noget tid siden jeg sidst var derinde og da min mail adresse blev hacket sidste år måtte jeg jo oprette en ny - så nu også ny Min mave bruger

Anmeld

28. marts 2012

NNGG

håber der kommer mere aktivitet herinde, når vi kommer længere frem i graviditeterne på dem, der har som jeg termin i nov.

Er der nogle fra Københavnsområdet?

Anmeld

28. marts 2012

Tildes mor

NNGG skriver:

håber der kommer mere aktivitet herinde, når vi kommer længere frem i graviditeterne på dem, der har som jeg termin i nov.

Er der nogle fra Københavnsområdet?

Ellers så skal du være velkommen til at deltage på min-mave ... der er RIGTIG meget aktivitet derinde :-)

Og så er vi to der venter trillinger derinde - det er ret vildt faktisk 

Anmeld

28. marts 2012

NNGG

Tildes mor skriver:

Ellers så skal du være velkommen til at deltage på min-mave ... der er RIGTIG meget aktivitet derinde :-)

Og så er vi to der venter trillinger derinde - det er ret vildt faktisk 

jeg har meldt mig ind på min-mave.dk og terminsgruppen for nov 2012. Men kan ikke rigtig finde ud af den hjemmeside

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.