(marts) Kolik???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2009

MoarViborg

Jamen det går heldigvis bedre tak Hun har stadig ondt engang i mellem, og kan se at hun stadig presser for at få luften ud, men det er blevet meget bedre! Hendes mave virker meget udspilet og spændt som en ballon nogle gange, men det er vel meget normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Jamen det går heldigvis bedre tak Hun har stadig ondt engang i mellem, og kan se at hun stadig presser for at få luften ud, men det er blevet meget bedre! Hendes mave virker meget udspilet og spændt som en ballon nogle gange, men det er vel meget normalt?

Lucas bruger os RIGTIG meget tid om morgen på at presse luft ud og være ked af det og man kan se han har ondt men kan ikke gøre noget andet end at presse og det bliver bedre op af morgen og så starter det igen næste morgen.

Anmeld

10. april 2009

pomelo

Hej Trine
Hvor gammel er det nu hun er? Jeg synes klart at det er blevet bedre jo ældre vores dreng er blevet. I starten lavede han i hver en ble, men med tiden er han begyndt at kunne samle lidt mere sammen. Han kan fortsat have ondt, når han skal lave, så bøvler han, græder, sparker med benene og kradser, men når så bleen er fyldt, er han vældig veltilpas.

Anmeld

11. april 2009

MoarViborg

Jamen hun bliver 3 uger i morgen, og synes bestemt også der er bedring allerede, men hun får gerne en ordenlig tur om aftenen og om morgenen hvor man kan se hun presser og presser og at det virkelig gør ondt! Men håber virkelig også det går over, for det er SÅ synd for det lille pus! Hun har afføring mange gange om dagen, men det er stadig sådan helt tyndt og gult, og maven er meget udspilet! Der kommer SP på tirsdag, og jeg glæder mig meget til at høre om det er helt normalt, eller hvad hun har at sige til det hele! Gus hvor er man usikker nu med det første barn! Glæder mig allerede til vi skal have den næste - der må man da tage det hele lidt mere roligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.