(marts) Kolik???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. april 2009

MoarViborg

ÅHhh!! er bange for at min lille prinsesse på nu 11 dage har fået kolik

hun har ikke lavet andet end at græde både nat og dag de sidste to dage! hun er utrøstelig, og det er helt forfærdeligt!! Gud hvor føler jeg mig bare helt utilstrækkelig som mor når jeg bare ingenting kan gøre Det eneste der kortvarigt hjælper er at amme, men det får hun det bare meget værre af efterfølgende!

AArrgth hvor er det frustrerende! Kan se og høre på hende at hun presser og presser for at få luften ud, men ikke kan.. og det gør så ondt på min lille skat! ville ønske det var mig og ikke hende der havde ondt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2009

Diana...

Øv Øv hvor er det synd for jer håber det snart gå over. Det ikke sjovt når man ikke kan gøre så meget. har du cyklet med hendes ben og nusset hende på maven?

En fra min mødergruppe sagde at hun presset begge ben op mod maven det hjalp en gang i mellem. elles ned i autostolen og ud og køre en tur i bilen det beroliger dem det der mange forældre der gør når de har et kolik barn.

Mange tanker og knus til jer

Anmeld

2. april 2009

MoarViborg

Ja, har lavet cykelbevægelser med benene, men det hjælper ikke rigtigt! Har også gået rundt med hende på armen, altså hvor hun ligger på maven mens jeg blidt masserer maven i cirkelbevægelser- det hjalp kortvarigt!

Nu er hun lige faldet lidt til ro fordi jeg satte musik på, og vuggede hende mens jeg nynnede ind mod hendes hovede! åhh det er dejligt hun faldt til ro - og så er det da lidt hyggeligt at hun godt kan lide at jeg nynner

Anmeld

2. april 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Ja, har lavet cykelbevægelser med benene, men det hjælper ikke rigtigt! Har også gået rundt med hende på armen, altså hvor hun ligger på maven mens jeg blidt masserer maven i cirkelbevægelser- det hjalp kortvarigt!

Nu er hun lige faldet lidt til ro fordi jeg satte musik på, og vuggede hende mens jeg nynnede ind mod hendes hovede! åhh det er dejligt hun faldt til ro - og så er det da lidt hyggeligt at hun godt kan lide at jeg nynner

Hi hi det falder Lucas os til ro af os fordi du tager hoved ned til hende der er rent trykhed de elsker der de fleste.

Håber snart det går over igen mange knus

Anmeld

2. april 2009

Muffinmus

Dem jeg kender der har haft børn med kolik har været til kiropraktor og det har hjulpet de fleste babyer...så måske skulle i overveje det

Anmeld

2. april 2009

Diana...

MariaE skriver:

Dem jeg kender der har haft børn med kolik har været til kiropraktor og det har hjulpet de fleste babyer...så måske skulle i overveje det

ja det har jeg os hørt

Anmeld

3. april 2009

MoarViborg

Ja, det nævnte min mor også i går- jeg har en tvillingesøster, og vi havde begge kolik som spæd, så hun er heldigvis en god støtte med gode råd! Men nu vil jeg lige se hvordan det går henover weekenden, for håber virkelig stadig at det går over igen! Så vidt jeg kan læse er det normalt først når bebsen er 3 uger at de første tegn på kolik viser sig, så det KAN jo være at hun "bare" ikke har vænnet sig til at få maven fyldt endnu!

Men men, i aften kommer min moar og far på besøg, så det bliver i hvert fald DEJLIGT, og så er min kæreste hjemme hele weekenden (han startede på arbejde i mandags)! Det er lidt som om det er mere hårdt at klare gråden når man går rundt herhjemme alene! Pyller pyller med mig

Anmeld

3. april 2009

D.B.L

Hej Trine,

synes at jeg har hørt at mælken bliver tykkere de første 3 uger, og det kan godt give lidt ekstra mavekneb.

Hvis det fortsætter kunne du prøve zoneterapi, min ældste datter går hos en (dog af anden årsag), men han har en del børn med kolik, og tager også ud til mødregrupper osv. Det skulle være nok med at par behandlinger. Det er da et forsøg værd!!!!!!!!

Kh Ditte

Anmeld

4. april 2009

MoarViborg

Ja, har også lige hørt at det godt kan være Mayas mave der stadig ikke har vænnet sig til mælken, og at der specielt her ved 2 ugers alderen kan komme ekstra mavekneb, så håber det er det! synes allerede hun havde det lidt bedre i går.

Har købt sådan nogle mylicon dråber på apoteket, som har hjulpet rigtig godt! Men fortsætter det, vil jeg helt sikkert prøve både zoneterapeut og fys!

Anmeld

7. april 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

ÅHhh!! er bange for at min lille prinsesse på nu 11 dage har fået kolik

hun har ikke lavet andet end at græde både nat og dag de sidste to dage! hun er utrøstelig, og det er helt forfærdeligt!! Gud hvor føler jeg mig bare helt utilstrækkelig som mor når jeg bare ingenting kan gøre Det eneste der kortvarigt hjælper er at amme, men det får hun det bare meget værre af efterfølgende!

AArrgth hvor er det frustrerende! Kan se og høre på hende at hun presser og presser for at få luften ud, men ikke kan.. og det gør så ondt på min lille skat! ville ønske det var mig og ikke hende der havde ondt!

Trine hvordan går det med lille pigen?

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.