Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad siger i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvad siger i?
den er knald positiv test stregen er jo kraftigere i farven end kontrol stregen, og så er den positiv.
min så ihvertfald sådan ud for nogle uger siden, og der fik jeg afvide at den var MEGET positiv
held og lykke
Den måde du holder testen på er forkert, så den vender omvendt og det kan godt forvirre nogle..
MEN jeg synes du skal springe på manden med det vunds.. For den kan da ikke blive mere positiv..
Igang igang..
VNB skriver: den er knald positiv test stregen er jo kraftigere i farven end kontrol stregen, og så er den positiv. min så ihvertfald sådan ud for nogle uger siden, og der fik jeg afvide at den var MEGET positiv held og lykke
Mange tak, vi går da bare i krig herhjemme så
Og mange tak
Emily2012<3 skriver: Den måde du holder testen på er forkert, så den vender omvendt og det kan godt forvirre nogle.. MEN jeg synes du skal springe på manden med det vunds.. For den kan da ikke blive mere positiv.. Igang igang..
Ups
Det må jeg huske hvis der bliver en næste gang
Jeg hopper på manden lige med det vunds
Anonym skriver: Mange tak, vi går da bare i krig herhjemme så Og mange tak
det var så lidt ja skynd dig på ham
Håber på at du står med en positiv g-test om nogle uger
Månelys skriver: Den ser ikke positiv ud, de skal vist være samme farve, altså lige tydelige de to streger
Den ser ikke positiv ud, de skal vist være samme farve, altså lige tydelige de to streger
Eiiij, du skal vist lige læse brugsanvisningen én gang mere
Til trådstarter: Den er bragende positiv
Anonym skriver: Ups Det må jeg huske hvis der bliver en næste gang Jeg hopper på manden lige med det vunds
Ja folk må lige rotere billedet i hovedet..
Men håber for dig du snart står med en positiv test..
VNB skriver: det var så lidt ja skynd dig på ham Håber på at du står med en positiv g-test om nogle uger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128