Regler angående at oppe tråde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Anonym trådstarter

Ja hvad er reglerne omkring at oppe ens tråd? Nu har jeg lagt mærke til at især nogle brugere opper deres tråde ret tit. nogle gange endda 2-3 gange om dagen. Syntes jeg husker noget med at man kun må oppe 1 gang i ugen? Eller husker jeg forkert?

Tænker f.eks. på denne tråd:  https://www.baby.dk/debat/161549pi20/ordet-er-frit/ny-updatet-traad-til-baby-dk-traef-moede---.aspx#GoToMessage

og nu er det ikke for at træde nogle bestemt over tæerne. det er bare generelt, og den tråd var lige den seneste eller nyeste jeg har lagt mærke til at det er blevet gjordt ved flere gange. Men syntes det er en generel problem herinde ved nogle i hvertilfælde.

Men hvordan er reglerne egentligt?

Hilsen en bruger, som syntes det er ret irriterende at se de samme tråde øverst/på forsiden hele tiden (og ikke fordi der er mange der skriver i dem, men fordi trådstarteren opper dem), sådan at de tråde man selv laver alt for hurtigt forsvinder fra forsiden etc.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

AnnaK89

Det er kun gældende for køb/salg/søger-tråde Så vidt jeg husker

Anmeld

19. marts 2012

morethanperfect

AnnaKJ skriver:

Det er kun gældende for køb/salg/søger-tråde Så vidt jeg husker

Det er det

Anmeld

19. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja hvad er reglerne omkring at oppe ens tråd? Nu har jeg lagt mærke til at især nogle brugere opper deres tråde ret tit. nogle gange endda 2-3 gange om dagen. Syntes jeg husker noget med at man kun må oppe 1 gang i ugen? Eller husker jeg forkert?

Tænker f.eks. på denne tråd:  https://www.baby.dk/debat/161549pi20/ordet-er-frit/ny-updatet-traad-til-baby-dk-traef-moede---.aspx#GoToMessage

og nu er det ikke for at træde nogle bestemt over tæerne. det er bare generelt, og den tråd var lige den seneste eller nyeste jeg har lagt mærke til at det er blevet gjordt ved flere gange. Men syntes det er en generel problem herinde ved nogle i hvertilfælde.

Men hvordan er reglerne egentligt?

Hilsen en bruger, som syntes det er ret irriterende at se de samme tråde øverst/på forsiden hele tiden (og ikke fordi der er mange der skriver i dem, men fordi trådstarteren opper dem), sådan at de tråde man selv laver alt for hurtigt forsvinder fra forsiden etc.

det gælder kun køb/salg annoncer.. kan vel godt give dig ret i det ville være rart at der var 'plads' til nye tråde på forsiden, men jeg har ikke selv oplevet det som et problem at folk opper deres egne tråde hele tiden?? ved ikke om det bare er mig der er uopmærksom?

Anmeld

19. marts 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det gælder kun køb/salg annoncer.. kan vel godt give dig ret i det ville være rart at der var 'plads' til nye tråde på forsiden, men jeg har ikke selv oplevet det som et problem at folk opper deres egne tråde hele tiden?? ved ikke om det bare er mig der er uopmærksom?

der er jo nok også forskel på hvor let vi lader os irritere så at sige. Men i hvertilfælde har denne og flere andre tråde irriteret mig, også fordi det er over gentagende dage at de bliver opppet flere gange daglig. og nogle gange når der er mange på baby, så forsvinder de nye tråde lynennes hurtig i forvejen.

Anmeld

19. marts 2012

lycly

Det gælder kun i køb og salg

Kan godt forstå at folk opper hvis de har stillet et spørgsmål og ingen svar har fået. Men mange opper også tråde som et eller andet sted måske er lidt ligegyldige. Det synes jeg er unødvendigt. For det skubber jo alle de tråde væk som omhandler forskellige problemstillinger. Fx oprettede jeg tidligere en tråd om min nye blog. Fik ingen svar, men har ikke tænkt mig at oppe den, for det er jo bare en oplysende tråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.