Nej det er da ikke forkert at overveje det
Du er jo stadig ret ung, så hvorfor ikke bare begynde på pædagoguddannelsen og så få barn midt i uddannelsen, det er der jo mange som gør uden problemer.
Det er ikke så meget pga. din alder jeg siger det, ved jo godt at folk er klar til børn på forskellige tidspunkter og sådan skal det jo også bare være
Men siger det fordi, der i 20'erne er så mange fede oplevelser - ikke mindst dem man får via studiet og de mennesker man lærer at kende der. Så hvorfor ikke snuppe det første år på uddannelsen - så vil du sikkert også få en god fornemmelse af hvordan det ville være at kombinere barn og studie (det har jo både sine fordele og ulemper).
Overvejede selv barn i din alder og er alligevel glad for jeg ventede - har haft en super studietid med masser af veninder, oplevelser, spontane byture/bif-ture/søndagshygge brunch,rejser osv. - mit liv ville ikke have været dårligere hvis jeg havde fået barn, men det ville helt sikkert have set anderledes ud. Er super glad for alle de gode oplever jeg har fået med i bagagen inden jeg skal være mor
Men altså folk er jo som bekendt forskellige, så kun du ved hvad der er rigtigt for dig
Anmeld