Tis, tis og mere tis?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Tanjadamgaard

Jeg har samme problem .. Især om natten . Og jeg er enda kun 12 uger henne
Vågner mange gange om natten fordi jeg skal tisse . Det er SÅ irriterende .. Og så hvis det skal fortsætte sådan her de 28 uger der er tilbage
Med min første var det kun til sidst jeg tissede hele tiden .. 

Ej, hvor er det rart at høre, det ikke kun af mig, der lider af "toilet-renderi"

Vi må krydse fingre for det pludselig holder op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

morethanperfect

Tanjadamgaard skriver:

Ej, hvor er det rart at høre, det ikke kun af mig, der lider af "toilet-renderi"

Vi må krydse fingre for det pludselig holder op

Heheh ja .. Det tror jeg desværre ikke det gør før baby er ude

Anmeld

19. marts 2012

pemiro

Jeg sover heldigvis stadig igennem om natren, sover og har altid sovet ufattelig tungt... Skøøønt!! Men hvis jeg en dag falder i søvn tidligt, vågner jeg en time før vækkeuret fordi jeg skal tisse  

I løbet af dagen vil jeg skyde på jeg tisser dobbelt op på hvad jeg gjorde før

Anmeld

19. marts 2012

crille

Jeg er i 18. uge nu. Tisser ca en gang hver nat og også oftere end normalt om dagen, men ikke hver time.. Men det kan jo nås endnu. Syntes faktisk det var lidt mere tidligere end det er lige nu. 

Anmeld

19. marts 2012

bette

he he jeg tror det er kroppens måde at lære dig at mangle søvn den forbereder dig på at skulle op mange gange om natten osv.. skide smart ik haha meeeen belastende 

Anmeld

19. marts 2012

BabyMama2

Jeg skal også HELE tiden på toilettet og det er rigtig irreterende når jeg ligger og sover også bare ligepludselig vågner og skal op og ned af trapper flere gange i løbet af dagen/natten

Og man er altså ikke helt frisk når man lige har ligget og sovet rigtig godt, jeg plejer at snuble de fleste gange og jeg er så bange for det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.