Tis, tis og mere tis?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Tanjadamgaard

Hej skønne kvinder

Jeg er ved at blive sindsyg af alle de toiletbesøg. Kan det virkelig passe, at man skal tisse så hulens mange gange i løbet af dagen? - og er jeg den eneste der lider af dette symptom?

Det er da en smule frustrende og udmattende - at skulle op flere gange om natten- For en lille slat, som det jo som regl er ??  

Håber vi kan hjælpe mig, i min uvished  ??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

JH12

Det er DESVÆRRE helt normalt..

Jeg render også på toilet HELE tiden, både dag og nat.. Jeg er nok oppe 1 gang i timen om natten.. ØV

Anmeld

19. marts 2012

Kruse90

Ja som Joyce skriver så er det helt almindeligt, desværre.

For søren det er træls at skulle tisse så mange gange hehe
men en del af at være gravid

Anmeld

19. marts 2012

Mutti2B

Er du sikker på at du ikke har blærebetændelse? Jeg er lige så langt henne som dig og selvom jeg synes jeg tisser ofte, så er jeg ikke oppe om natten. Det kunne godt lyde som blærebetændelse når du også skriver at der ikke kommer meget med ud.

Anmeld

19. marts 2012

Tanjadamgaard

Mutti2B skriver:

Er du sikker på at du ikke har blærebetændelse? Jeg er lige så langt henne som dig og selvom jeg synes jeg tisser ofte, så er jeg ikke oppe om natten. Det kunne godt lyde som blærebetændelse når du også skriver at der ikke kommer meget med ud.

Jeg er ikke blevet testet for blærebetændelse, men som de andre skriver er det jo åbenbart helt normalt.  

Anmeld

19. marts 2012

Tanjadamgaard

Joyce1986 skriver:

Det er DESVÆRRE helt normalt..

Jeg render også på toilet HELE tiden, både dag og nat.. Jeg er nok oppe 1 gang i timen om natten.. ØV

Puha, ja det var da en del mere end mit, men er da glad for i alle siger det er en del, af det at være gravid - også må man jo tage det med også

Har dit stået på i løbet af hele graviditet, håber da på det én dag for ende, gerne inden fødslen!

Anmeld

19. marts 2012

Princesspigen

Tanjadamgaard skriver:

Hej skønne kvinder

Jeg er ved at blive sindsyg af alle de toiletbesøg. Kan det virkelig passe, at man skal tisse så hulens mange gange i løbet af dagen? - og er jeg den eneste der lider af dette symptom?

Det er da en smule frustrende og udmattende - at skulle op flere gange om natten- For en lille slat, som det jo som regl er ??  

Knus

jeg vil lige sige jeg har samme "problem".. tisser mange gange i løbet af dagen og os et par gange om natten.. og det er os kun meget lidt af gangen, og går der for mange timer fx om natten så bliver jeg næsten øm i/omkring blæren..

Anmeld

19. marts 2012

Mutti2B

Tanjadamgaard skriver:

Jeg er ikke blevet testet for blærebetændelse, men som de andre skriver er det jo åbenbart helt normalt.  

Ja, men det er også meget normalt at få blærebetændelse i graviditeten . Hvis jeg var dig ville jeg i hvert fald lige få det tjekket.

Anmeld

19. marts 2012

morethanperfect

Tanjadamgaard skriver:

Hej skønne kvinder

Knus

Jeg har samme problem .. Især om natten . Og jeg er enda kun 12 uger henne
Vågner mange gange om natten fordi jeg skal tisse . Det er SÅ irriterende .. Og så hvis det skal fortsætte sådan her de 28 uger der er tilbage
Med min første var det kun til sidst jeg tissede hele tiden .. 

Anmeld

19. marts 2012

mariapaulsen

Det der med at tisse hele tiden, det kender jeg alt for godt til.
Render selv på toilet 1000 gange om dagen, hvis det kan gøre det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.