Har I mon tid til at kaste et blik på dette:-)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Emily2012<3

Linea skriver:

Så skulle den være der. Resultatet viste sig efter 2 - 3 min. og med eftermiddagsurin. Ja jeg tør ikke håbe på for meget, men spændende er det.

Det er da 2 fine streger..  

Tillykke med spiren..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

4kløver

Tillykke

Anmeld

19. marts 2012

FrkZier

uuuuden tvivl to strger

Anmeld

19. marts 2012

Linea

Tak for jeres tid og svar. Jeg er godt nok spændt, men må jo lige spænde hjelmen, for det kan jo være det er en snyder eller, at det uheldigvis skulle ende ud i en SA. Men det må tiden jo vise.  Jeg prøver igen i morgen). 

Mange hilsner Linea

Anmeld

21. marts 2012

Linea

Tog lige en lille test igen i dag...Den så sådan ud!!

Så nu tør jeg godt tro mere på, at heldet måske er med os denne gang. Der er i hvert fald kommet mere farve i stregen siden i går.

Uhhh det er altså lidt vildt. Hvis alt går vel får vores en lillebror eller lillesøster i november/december. Fedt, fedt, fedt....der er blevet festet og hygget i det lille hjem hele dagen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. marts 2012

FjolleTrold

Linea skriver:

Tog lige en lille test igen i dag...Den så sådan ud!!

Så nu tør jeg godt tro mere på, at heldet måske er med os denne gang. Der er i hvert fald kommet mere farve i stregen siden i går.

Uhhh det er altså lidt vildt. Hvis alt går vel får vores en lillebror eller lillesøster i november/december. Fedt, fedt, fedt....der er blevet festet og hygget i det lille hjem hele dagen.

Tillykke

Anmeld

21. marts 2012

babymus77

Den er da Bingo i skabet:-) Stort tillykke med en kommende Bebs til hele familien;-)

Anmeld

21. marts 2012

MariaKyedDK

Linea skriver:

Håber I har lyst til at hjælpe mig lidt��. Er dette en streg, en skyggestreg eller noget helt andet?��

TI LL YK KE

Anmeld

21. marts 2012

Camulla

Jeg så 2 streger lige med det samme  

Anmeld

21. marts 2012

Frk.S

Der er da ingen tvivl - stort tillykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.