Vellykket MD-scanning:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

Frk.S

Dejligt! Det er så skønt at være til scanning - og se til sin lille guldklump.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

frk-stoltze

Chevro skriver:

Dejligt at det gik godt <3 (: Håber alt er godt på fredag! Knus

Ja det er dejligt søde ved det nok skal gå godt er jo forberedt på han måske har den ekstra vene, men det har ikk nogen betydning

Anmeld

20. marts 2012

frk-stoltze

Frk.S skriver:

Dejligt! Det er så skønt at være til scanning - og se til sin lille guldklump.

Ja det er så skønt og vi glæder os vildt meget til at få ham i vores arme

Anmeld

20. marts 2012

Frk.S

frk-stoltze skriver:

Ja det er så skønt og vi glæder os vildt meget til at få ham i vores arme

Ja, det er klart.

Og før i ved af det, så har i det.

Anmeld

20. marts 2012

frk-stoltze

Frk.S skriver:

Ja, det er klart.

Og før i ved af det, så har i det.

Ja 4 fulde månder tilbage, det er da snart. Plus minus et par dage

Anmeld

20. marts 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Jamen så glæd dig, for der er virkelig sket rigtig meget, og de fortæller og scanner hele barnet igennem fra top til tå, så der er skønt at se alt er som det skal være 

Ja håber de fortæller lidt mere denne gang.. Til NF fik vi intet at vide mens hun scannede, hun sagde ingenting og vi sad bare der og vidste hverken ud eller ind og måtte selv spørge ind til det bagefter... Så kan godt være vi lige skal nævne denne gang at de altså gerne må fortælle hvad de gør og ser....

Anmeld

20. marts 2012

Frk-Lotusblomst

frk-stoltze skriver:

Takker kære moster Rikke, barndomsveninde, bedsteveninde og halvsøster;-) glæder mig også til at vise dig dem

Anmeld

20. marts 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Ja håber de fortæller lidt mere denne gang.. Til NF fik vi intet at vide mens hun scannede, hun sagde ingenting og vi sad bare der og vidste hverken ud eller ind og måtte selv spørge ind til det bagefter... Så kan godt være vi lige skal nævne denne gang at de altså gerne må fortælle hvad de gør og ser....

Ja det synes jeg helt klart du skal. Og måske lige kommentere det fra sidste gang, for det var da lidt for dårligt. Ved mig var det den samme jordmoder som scannede mig

Anmeld

20. marts 2012

Masig

frk-stoltze skriver:

Ja det synes jeg helt klart du skal. Og måske lige kommentere det fra sidste gang, for det var da lidt for dårligt. Ved mig var det den samme jordmoder som scannede mig

Jeg tror også det er den samme, da det var hende der gav os tiden da vi var til NF.... Så regner med hun sidder med sin egen kalender og finder en tid... Er ellers ikke så glad for hende... Udover hun intet fortalte, trykkede hun så hårdt med scanneren at jeg havde smerter hele natten og begyndte at bløde næste dag, så er det hende igen vil jeg klart lige fortælle at hun altså skal tage sig lidt sammen denne gang (nok lige med et andet ordvalg )

Anmeld

20. marts 2012

frk-stoltze

Masig skriver:

Jeg tror også det er den samme, da det var hende der gav os tiden da vi var til NF.... Så regner med hun sidder med sin egen kalender og finder en tid... Er ellers ikke så glad for hende... Udover hun intet fortalte, trykkede hun så hårdt med scanneren at jeg havde smerter hele natten og begyndte at bløde næste dag, så er det hende igen vil jeg klart lige fortælle at hun altså skal tage sig lidt sammen denne gang (nok lige med et andet ordvalg )

Ja så sætter du hende lige på plads, hun er da en være k.......

Du må lige give en opdate på hvordan det er gået så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.