Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa allesammen vil da bare lige sige, at jeg Idag er 20+0 og har været til en vellykket MD-scanning. Vore helt igennem perfekte dreng vejer ca 350 gram, hans fødder er 3 cm og maven er ca. 17 cm i oomkreds ja vil det var bare stor en oplevelse at jeg var helt høj bagefter. Kæresten og jeg tog selvfølgelig ud og kiggede på flere babyting Kan slet ikk vente til August nu
Ville bare lige ud med noget glæde og go dag til jer alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
frk-stoltze skriver: Hejsa allesammen vil da bare lige sige, at jeg Idag er 20+0 og har været til en vellykket MD-scanning. Vore helt igennem perfekte dreng vejer ca 350 gram, hans fødder er 3 cm og maven er ca. 17 cm i oomkreds ja vil det var bare stor en oplevelse at jeg var helt høj bagefter. Kæresten og jeg tog selvfølgelig ud og kiggede på flere babyting Kan slet ikk vente til August nu Ville bare lige ud med noget glæde og go dag til jer alle
ej hvor er det dejligtStort tillykke med en dejlig scanningDet er sådan en stor oplevelse at se sin baby ligge inde i maven og hygge sig
Så er vi lige langt Jeg skal dog først til MD på onsdag, men er også super spændt..
Tillykke med den gode nyhed Vidste i kønnet på forhånd? Vi ved det ikke så er bare virkelig spændt på om de kan se det...
Kruse90 skriver: ej hvor er det dejligtStort tillykke med en dejlig scanningDet er sådan en stor oplevelse at se sin baby ligge inde i maven og hygge sig
Ja han lå og vinkede med sin små tær Vi skal se ham igen på fredag og glæder mig ligeså meget (ekstra scanning til tjek af hjertet )
Masig skriver: Så er vi lige langt Jeg skal dog først til MD på onsdag, men er også super spændt.. Tillykke med den gode nyhed Vidste i kønnet på forhånd? Vi ved det ikke så er bare virkelig spændt på om de kan se det...
Ej hvor dejligt skøn tid og der sker bare meget nu (maven).ja vi vidste kønnet fordi jeg fik fortaget moderkages prøve og så ekstra scanninger iform af det. så vi har set ham lidt ekstra gange og skal igen på fredag
frk-stoltze skriver: Ja han lå og vinkede med sin små tær Vi skal se ham igen på fredag og glæder mig ligeså meget (ekstra scanning til tjek af hjertet )
Hvor sødtDet gjorde Filucca også til vores 3D/4D scanning Det er så hyggeligt.var der noget galt med det? eller kunne de ikke måle osv. som de skulle?
Dejligt med sådanne positive og glade opdateringer.
Tillykke med det
frk-stoltze skriver: Ej hvor dejligt skøn tid og der sker bare meget nu (maven).ja vi vidste kønnet fordi jeg fik fortaget moderkages prøve og så ekstra scanninger iform af det. så vi har set ham lidt ekstra gange og skal igen på fredag
ja der sker vildt meget lige pludselig.. Vi fik også to scanninger inden NF... den ene betalte vi selv, den anden fik vi gratis af vores gyn.... Så har også set den nogle gange, men ikke efter NF, så er virkelig spændt på at se den igen.. Synes godt nok 7 ugers venten er LAAANG tid...
Ih det var da en dejlig opdatering, er glad for at høre det gik godt Jeg venter selv i spænding, på at vi skal til MD scanning her d. 3/4 - og kan ligesom dig absolut heller ikke vente til august
Knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128