Pakke tasken til sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2012

CaWi

Kan høre jeg vist også lige må høre min JM ad, om der er noget bestemt jeg skal have med på Næstved sygehus, når jeg ser hende næste tirsdag.

Synes da det er lidt vildt hvis man selv skal have lift med, bare for at barnet kan få sin "egen seng" at sove i. Utroligt at det bliver sparet væk.

Men mon ikke at jeg gør tasken klar om små to ugers tid? Man kan jo aldrig vide om den lille har tænkt sig at komme før tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Kruse90

NNL skriver:

Okay tak Jeg spørger lige jordemoren hvad man skal i Randers næste gang jeg skal derop... Det må hun jo vide 

ja mon ikke hehe

Anmeld

20. marts 2012

Koen.

Jeg regner med at pakke tasken i løbet af de næste par uger skal heldigvis ikke have så meget med som sidst

Sidst havde jeg:

Tlf
Lader
Kamera
Tre sæt tøj til baby
2 sæt tøj til mig
Ammeindlæg
Bleer(havde de dog på sygehuset)
Overtøj til baby til hjemturen
Guf til fødslen(fik hverken spist ellet drukket noget)

Tror det var det

Anmeld

20. marts 2012

Kruse90

Jeg regner med at pakke tasken i løbet af de næste par uger skal heldigvis ikke have så meget med som sidst

Sidst havde jeg:

Tlf
Lader
Kamera
Tre sæt tøj til baby
2 sæt tøj til mig
Ammeindlæg
Bleer(havde de dog på sygehuset)
Overtøj til baby til hjemturen
Guf til fødslen(fik hverken spist ellet drukket noget)

Tror det var det

min taske er PROPPET nu

Jeg har pakket både noget str. 50 og str. 56.

Men syntes dog ikke tre sæt tøj er nok hvis man skal være der i 2-3 dage? Var det nok for jer?

Havde du bukser og bluser med til hende dengang? Eller var det heldragter. Tænker bare at det er mest behageligt?

Anmeld

20. marts 2012

Koen.

Kruse90 skriver:

min taske er PROPPET nu

Jeg har pakket både noget str. 50 og str. 56.

Men syntes dog ikke tre sæt tøj er nok hvis man skal være der i 2-3 dage? Var det nok for jer?

Havde du bukser og bluser med til hende dengang? Eller var det heldragter. Tænker bare at det er mest behageligt?

Hihi pga skanningerne så vidste vi at lærke næppe kunne passe 56 så det pakkede jeg ikke havde kun heldragter, nogle bomuldshuer(brugte vi meget da hun havde meget fosterfedt i håret) og tykke sokker(hun havde og har stadig altid kolde fødder) med, vi kom hjem efter 1 1/2 døgn så det var rigeligt

Anmeld

21. marts 2012

NNL

Joyce1986 skriver:

Det er faktisk underligt vi ikke har hørt noget om det..

Men jeg har fået afvide de ikke har baby vugger mere, så barnet skal ligge oppe ved os, mon ikke det betyder vi skal have lift og babydyne med ?

Hmm, jo det kunne det da godt tyde på!! Vi må huske hinanden på at spørge næste gang vi skal til JM

Anmeld

21. marts 2012

Miss Juul

Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg skal pakke den taske eller hvad!

Skal jo føde hjemme, og på den ene side ville det jo være godt at ha den pakket tasken hvis vi bliver sendt til hospitalet, men omvendt føler jeg også at jeg jinxer det hele hvis først jeg pakker den..

Så ved ikke heeeelt hvad jeg skal gøre endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.