Pakke tasken til sygehuset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.738 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Kruse90

Hej min skønne mødregruppe

Jeg tænkte på om nogle af jer har gjort jer tanker om hvad i skal have med når i skal føde?
Jeg tænker på både til jer selv, men også til babyen

Jeg er selv ved at ligge hovedet i blød.

I må meget gerne skrive hvad i har pakket/hvad i har tænkt jer at pakke

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

JH12

Jeg har endnu ikke pakket er og jeg er lidt i tvivl om hvad der skal pakkes, så jeg vil da lige kigge med her

Anmeld

19. marts 2012

Kruse90

Joyce1986 skriver:

Jeg har endnu ikke pakket er og jeg er lidt i tvivl om hvad der skal pakkes, så jeg vil da lige kigge med her

Jeg fandt et super fint link

I kan prøve at kigge på det her, der er i hvertfald en god uddybet liste i forhold til mange andre

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/pakkeliste/tasken-til-foedslen.htm

Anmeld

19. marts 2012

JH12

Må jeg ikke lige spørger, hvornår folk har tænkt sig at pakke tasken til sygehuset?

Anmeld

19. marts 2012

JH12

Kruse90 skriver:

Jeg fandt et super fint link

I kan prøve at kigge på det her, der er i hvertfald en god uddybet liste i forhold til mange andre

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/pakkeliste/tasken-til-foedslen.htm

Tusind tak, mon ikke det kan bruges..

i Babysams katalog har de også lavet en liste.. så mon ikke jeg muligvis kan få pakke en ordentlig taske

Anmeld

19. marts 2012

Kruse90

Joyce1986 skriver:

Tusind tak, mon ikke det kan bruges..

i Babysams katalog har de også lavet en liste.. så mon ikke jeg muligvis kan få pakke en ordentlig taske

jo mon ikke
Det¨håber jeg i hvertfald på

Anmeld

20. marts 2012

NNL

Hehe, gik lige ind på siden for at skrive præcis det samme indlæg

Men jeg har heller ikke pakket taske endnu, men er da begyndt at tænke lidt over hvad der skal med derud. Nogle siger man selv skal have lift og babydyne med, men kan ikke finde ud af om det er alle steder...

Tænker også på om vi vil bruge hospitalets tøj de dage vi er der, eller om vi selv skal tage noget med til ham (man har jo efterhånden fået en del sødt i de små størrelser)

Vil også gerne høre om nogle har pakket??

Anmeld

20. marts 2012

Kruse90

NNL skriver:

Hehe, gik lige ind på siden for at skrive præcis det samme indlæg

Men jeg har heller ikke pakket taske endnu, men er da begyndt at tænke lidt over hvad der skal med derud. Nogle siger man selv skal have lift og babydyne med, men kan ikke finde ud af om det er alle steder...

Tænker også på om vi vil bruge hospitalets tøj de dage vi er der, eller om vi selv skal tage noget med til ham (man har jo efterhånden fået en del sødt i de små størrelser)

Vil også gerne høre om nogle har pakket??

hehe hvor fint at jeg så lige havde lavet en tråd

På viborg sygehus skal vi selv have lift og dyne og dynebetræk med

Anmeld

20. marts 2012

NNL

Kruse90 skriver:

hehe hvor fint at jeg så lige havde lavet en tråd

På viborg sygehus skal vi selv have lift og dyne og dynebetræk med

Okay tak Jeg spørger lige jordemoren hvad man skal i Randers næste gang jeg skal derop... Det må hun jo vide 

Anmeld

20. marts 2012

JH12

NNL skriver:

Okay tak Jeg spørger lige jordemoren hvad man skal i Randers næste gang jeg skal derop... Det må hun jo vide 

Det er faktisk underligt vi ikke har hørt noget om det..

Men jeg har fået afvide de ikke har baby vugger mere, så barnet skal ligge oppe ved os, mon ikke det betyder vi skal have lift og babydyne med ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.