Hvordan vender jeg hende til larm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2012

Mivsen

JulieWH skriver:

Hun sover ikke ude.
Men tak.

Må man spørge hvorfor hun ikke sover ude?
Min søn er også for tidlig født, 1 måned præcis.. Og han har også problemer med for meget støj, mange mennesker, meget larm osv. Til at starte med sov han også inde, gik fint de første 14 dage, men så blev det til maks en time af gangen, nu sover han ude og der tager han altid 2-3 timer.. Det fantastisk, så har man et barn der er så veltilpas..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mivsen skriver:

Må man spørge hvorfor hun ikke sover ude?
Min søn er også for tidlig født, 1 måned præcis.. Og han har også problemer med for meget støj, mange mennesker, meget larm osv. Til at starte med sov han også inde, gik fint de første 14 dage, men så blev det til maks en time af gangen, nu sover han ude og der tager han altid 2-3 timer.. Det fantastisk, så har man et barn der er så veltilpas..

ville lige have skrevet det samme

Og til ts: det kan være du skal til at indføre nogle rutiner i hvornår hun bliver puttet, for hun kan sagtens have været lidt træt i 15min og falder så i søvn ved flasken og når hun så bliver flyttet så gider hun ikke fordi hun måske er overtræt. Jeg tænker også at du kunne prøve med musik hver gang hun skal til at puttes. Her spiller vi den samme sang når han skal sove til natten ellers sover han ude.

Jeg putter min dreng ca. for hver gang han har været vågen i 2 timer. Så hvis vi står op kl 7 bliver han puttet senest kl 9. Så sover han til 11 og bliver puttet igen kl 13.00 og sover til ca. 15.30. Her er han vågen i lidt længere tid og bliver puttet igen 18.30.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.