Når synet ændre sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Zafir

AnnaKJ skriver:

Kan det??  Jeg har lige googlet det og fandt en artikel om at det også kunne være tegn på sukkersyge? Og har var nogle andre symptomer træthed, svimmelhed og gentagene svamp i underlivet. Og alle de symptomer passer nemlig ogs - skide svamp som ikke vil gå væk, trods behandling 

Må nok heller lige få fat i lægen

ja - desværre...

Altså - synet kan sagtens ændre sig lidt under graviditeten. Mit syn har ændret sig under begge mine graviditeter. Men altså - på den måde du beskriver, da ville jeg helt sikkert kontakte lægen.

Det er sikkert ikke dit syn, men symptom på noget andet.

Hvis du både har svamp og synsforstyrrelser, ville jeg ligge sukker og hurtige kulhydrater (hvede, alkohol - det gør du jo ikke alligevel) på hylden resten af graviditeten.

Rigtig god bedring!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

AnnaK89

Zafir skriver:

ja - desværre...

Altså - synet kan sagtens ændre sig lidt under graviditeten. Mit syn har ændret sig under begge mine graviditeter. Men altså - på den måde du beskriver, da ville jeg helt sikkert kontakte lægen.

Det er sikkert ikke dit syn, men symptom på noget andet.

Hvis du både har svamp og synsforstyrrelser, ville jeg ligge sukker og hurtige kulhydrater (hvede, alkohol - det gør du jo ikke alligevel) på hylden resten af graviditeten.

Rigtig god bedring!!!

Okay tak for de gode råd!

Kan ikke få fat i lægen idag, så må få en tid i morgen tidlig, hvis ikke det bliver værre, så ringer jeg til vagtlægen. 

Det er da virkelig ubehageligt 

Anmeld

19. marts 2012

Zafir

AnnaKJ skriver:

Okay tak for de gode råd!

Kan ikke få fat i lægen idag, så må få en tid i morgen tidlig, hvis ikke det bliver værre, så ringer jeg til vagtlægen. 

Det er da virkelig ubehageligt 

Ja- hvis det bliver værre, så ville jeg helt sikkert kontakte vagtlægen. Krydser fingre

Anmeld

19. marts 2012

AnnaK89

Zafir skriver:

Ja- hvis det bliver værre, så ville jeg helt sikkert kontakte vagtlægen. Krydser fingre

Anmeld

19. marts 2012

Kløver

Jeg snakkede med min optiker om samme problem, i sidste graviditet og han sagde det var normalt, og efter fødslen blev synes fint igen, så behøvede ikke nye briller, og nu er synet igen langsomt blevet værre, men afventer og ser om det igen ikke vil blive bedre. Fik at vide at hormonerne bla godt kan gå ind og påvirke synet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.