Når synet ændre sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.785 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

AnnaK89

Vågnede i morgen og synes egentlig alt så lidt sløret ud 

Tog mine linser ud, gik i bad (tænkte jeg bare trængte til vand i øjnene ) og tog så mange briller på i stedet - men alt er stadig sløret  Virkelig, sådan fuldstændig - skal sidde helt klistret til skærmen for at se hvad jeg selv skriver 

Er det normalt eller?? For det da virkelig frustrerende!! 

Kan sku ikke engang læse underteksten på fjernsynet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Carina:-)

NEJ

Det er slet ikke normalt,fat i lægen.

Anmeld

19. marts 2012

DinNabo

AnnaKJ skriver:

Tog mine linser ud, gik i bad (tænkte jeg bare trængte til vand i øjnene ) og tog så mange briller på i stedet - men alt er stadig sløret  Virkelig, sådan fuldstændig - skal sidde helt klistret til skærmen for at se hvad jeg selv skriver 

Lidt ændringer i synet under graviditet kan være normalt. Da jeg fik foretaget en laseroperation pga. nærsynethed, sagde øjenlægen, at jeg ikke skulle være gravid op til 1/2 år efter operationen, pga. at hormonerne (tror jeg) kan give synsændringer under graviditeten.

Men jeg ville nu nok alligevel tage til en øjenlæge.

mvh
Anja

Anmeld

19. marts 2012

Pikku Myy

Ja, en graviditet kan påvirke ens syn. Jeg var blevet en smule mere nærsynet efter min graviditet, og fik at vide at det var meget normalt. Men når det er sagt, så synes jeg det du beskriver virker meget voldsomt. Du bør nok lige forhøre dig hos en læge eller din optiker...

Anmeld

19. marts 2012

Zafir

Jeg syntes du skal gå til lægen. det kan være tegn på svagreskabsforgiftning.

Hellere en gang for meget end en gang for lidt.

god bedring!

Anmeld

19. marts 2012

AnnaK89

DinNabo skriver:

Lidt ændringer i synet under graviditet kan være normalt. Da jeg fik foretaget en laseroperation pga. nærsynethed, sagde øjenlægen, at jeg ikke skulle være gravid op til 1/2 år efter operationen, pga. at hormonerne (tror jeg) kan give synsændringer under graviditeten.

Men jeg ville nu nok alligevel tage til en øjenlæge.

mvh
Anja

Det synes jeg egentlig jeg har hørt om før? 

Men det er virkerlig meget - har i forvejen +4 på begge øjne  Så nu ser jeg da helt af h til 

Anmeld

19. marts 2012

AnnaK89

Pikku Myy skriver:

Ja, en graviditet kan påvirke ens syn. Jeg var blevet en smule mere nærsynet efter min graviditet, og fik at vide at det var meget normalt. Men når det er sagt, så synes jeg det du beskriver virker meget voldsomt. Du bør nok lige forhøre dig hos en læge eller din optiker...

Synes ihvertfald selv det er ret voldsomt 

Har +4 på begge øjne, så ser jo i forvejen ikke så godt 

Men det her, det er da helt slemt 

Anmeld

19. marts 2012

malo

AnnaKJ skriver:

Jeg ville tage en tur om lægen og blive tjekket, hvis det ligesom flimrer for øjenene eller man ser prikker, kan det nemlig være tegn på svangerskabsforgiftning. Det behøver det jo ikke være, men det er da irriterende hvis du ikke kan se ordentligt. Pøj pøj

Anmeld

19. marts 2012

AnnaK89

Zafir skriver:

Jeg syntes du skal gå til lægen. det kan være tegn på svagreskabsforgiftning.

Hellere en gang for meget end en gang for lidt.

god bedring!

Kan det??  Jeg har lige googlet det og fandt en artikel om at det også kunne være tegn på sukkersyge? Og har var nogle andre symptomer træthed, svimmelhed og gentagene svamp i underlivet. Og alle de symptomer passer nemlig ogs - skide svamp som ikke vil gå væk, trods behandling 

Må nok heller lige få fat i lægen

Anmeld

19. marts 2012

AnnaK89

malo skriver:

Jeg ville tage en tur om lægen og blive tjekket, hvis det ligesom flimrer for øjenene eller man ser prikker, kan det nemlig være tegn på svangerskabsforgiftning. Det behøver det jo ikke være, men det er da irriterende hvis du ikke kan se ordentligt. Pøj pøj

Synes ikke det flimre sådan en helt masse - det er bare mere sløret 

Men jo, en tur til lægen bliver det nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.