Update på Scanning i fredags.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Camillos

k&k skriver:

Åhh... Hvor dejlig for jer 

Har været inde og tjekke hver dag på om der var noget nyt så har været lidt nervøs/bekymret...

Men dejligt at det gik godt, og alt er som det skal være 

Med venlig hilsen

k&k

Tusind tak ... .. og undskyld min sene udmelding, det var ikke min mening at gøre nogle bekymrede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Tak og i lige måde hehe .. Det er jo lige før vi kan følges ad i graviditeten.. 

Ja det kan vi hehe

Scannings damen sagde godt nok at ud fra mål på bebs ville jeg være 7+4 idag, men hun sagde os at jeg skulle følge min egen beregning som er 8+2 idag indtil jeg kom til nakkefold og fik det endelige resultat

Anmeld

19. marts 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Ja det kan vi hehe

Scannings damen sagde godt nok at ud fra mål på bebs ville jeg være 7+4 idag, men hun sagde os at jeg skulle følge min egen beregning som er 8+2 idag indtil jeg kom til nakkefold og fik det endelige resultat

Okay, i fredags var jeg 8+5 Crl, temmelig sikker

idag er jeg 9+1 ... 

Anmeld

19. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Undskyld jeg har nok gjort nogle nervøse på mine vegne, jeg blevet at være lynhurtig til at lave updates og være på Baby Dk. hver dag. 

Jeg har været væk hjemmefra hele weekenden og da jeg endelig kom hjem igår var jeg BOOOMBET og orkede ikke at tænde computeren 

Min lille spirer er blevet Sååååå stor, den ligger lige på CRL mål af hvad den skal være ... Ovenikøbet bevægede den sig ved Scanning i fredags 8+5! og gav mor et lille vink! Er sikker på den ville fortælle mig jeg ikke skal være urolig for den er der, og bliver siddende ! Så fantastisk. 

Nu er det faktisk gået op for mig jeg er gravid og jeg tør tro på det. Har sagt til mig selv mine Pletblødninger må være meget normale, så længe det ikke står på over længere tid af gangen...

I får selvfølgelig et lille billede af spiren .. 8+5  

Juuhuuuuuu... Så kom den.. Jeg er jo som du ved en af dem der ahr været nervøse. Men dejligt emd denne skønne update og hvor er bebsen blevet lækker'lækker. Så fin stor.

Anmeld

19. marts 2012

k&k&k&k

Camillos skriver:

Tusind tak ... .. og undskyld min sene udmelding, det var ikke min mening at gøre nogle bekymrede 

Det er helt okay 

Føler bare altid ekstra med barnløshedsgruppen, og dem der har ekstra svært ved det.

Men det er dejligt, så håber jeg bare at du kan tage det lidt mere med ro, selvom jeg godt kan forstå det må være svært efter det du har været igennem 

Anmeld

19. marts 2012

Kay

nej hvor dejligt

Anmeld

19. marts 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Juuhuuuuuu... Så kom den.. Jeg er jo som du ved en af dem der ahr været nervøse. Men dejligt emd denne skønne update og hvor er bebsen blevet lækker'lækker. Så fin stor.

hehe .. ja synes den er vokset enormt siden sidste fredag ... .. det vildt der sker så meget i kroppen synes jeg .. 

Anmeld

19. marts 2012

Camillos

Kay skriver:

nej hvor dejligt

Jaee...

Anmeld

19. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

hehe .. ja synes den er vokset enormt siden sidste fredag ... .. det vildt der sker så meget i kroppen synes jeg .. 

Ja det er den da vist.. Så fin altså.. Og ja, der sker sååå mange ting.

Anmeld

19. marts 2012

FrkZier

deeeejlig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.