Update på Scanning i fredags.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. marts 2012

Camillos

Undskyld jeg har nok gjort nogle nervøse på mine vegne, jeg blevet at være lynhurtig til at lave updates og være på Baby Dk. hver dag. 

Jeg har været væk hjemmefra hele weekenden og da jeg endelig kom hjem igår var jeg BOOOMBET og orkede ikke at tænde computeren 

Min lille spirer er blevet Sååååå stor, den ligger lige på CRL mål af hvad den skal være ... Ovenikøbet bevægede den sig ved Scanning i fredags 8+5! og gav mor et lille vink! Er sikker på den ville fortælle mig jeg ikke skal være urolig for den er der, og bliver siddende ! Så fantastisk. 

Nu er det faktisk gået op for mig jeg er gravid og jeg tør tro på det. Har sagt til mig selv mine Pletblødninger må være meget normale, så længe det ikke står på over længere tid af gangen...

I får selvfølgelig et lille billede af spiren .. 8+5  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Camillos

Camillos skriver:

Undskyld jeg har nok gjort nogle nervøse på mine vegne, jeg blevet at være lynhurtig til at lave updates og være på Baby Dk. hver dag. 

Jeg har været væk hjemmefra hele weekenden og da jeg endelig kom hjem igår var jeg BOOOMBET og orkede ikke at tænde computeren 

Min lille spirer er blevet Sååååå stor, den ligger lige på CRL mål af hvad den skal være ... Ovenikøbet bevægede den sig ved Scanning i fredags 8+5! og gav mor et lille vink! Er sikker på den ville fortælle mig jeg ikke skal være urolig for den er der, og bliver siddende ! Så fantastisk. 

Nu er det faktisk gået op for mig jeg er gravid og jeg tør tro på det. Har sagt til mig selv mine Pletblødninger må være meget normale, så længe det ikke står på over længere tid af gangen...

op

Anmeld

19. marts 2012

Frk.S

Hvor er det dejligt.

Håber du kan slappe lidt af nu.

Anmeld

19. marts 2012

Camillos

Frk.S skriver:

Hvor er det dejligt.

Håber du kan slappe lidt af nu.

Jeg prøver at gøre mit bedste i hvertfald ... .. det blev lidt mere virkeligt nu hvor den bevægede sig .. 

Anmeld

19. marts 2012

sandramor

Hvor dejligt at høre din scanning gik godt og at spiren er godt igang med at vokse sig stor i mors mave

håber det gør du kan slappe lidt mere af nu... Kender alt til alle de bekymringer.. Det tærer meget på en...

Mange gange tillykke

Anmeld

19. marts 2012

th

Camillos skriver:

dejligt at høre var lige helt bange for dig...

Anmeld

19. marts 2012

k&k&k&k

Camillos skriver:

Åhh... Hvor dejlig for jer 

Har været inde og tjekke hver dag på om der var noget nyt så har været lidt nervøs/bekymret...

Men dejligt at det gik godt, og alt er som det skal være 

Med venlig hilsen

k&k

Anmeld

19. marts 2012

AnonymMor

Årh hvor dejligt at høre har godt tænkt meget på dig de sidste par dage mange gange tillykke med den fine bebs vokser som den skal 

Anmeld

19. marts 2012

Camillos

sandramor skriver:

Hvor dejligt at høre din scanning gik godt og at spiren er godt igang med at vokse sig stor i mors mave

håber det gør du kan slappe lidt mere af nu... Kender alt til alle de bekymringer.. Det tærer meget på en...

Mange gange tillykke

Tak skal du ha .. Ja alle de skide bekymringer kan jo gøre en helt passiv... Men nu er min tro begyndt at komme ... 8+5 så alt jo fint ud og den bevægede sig.. kan ikke se hvorfor det ikke skulle lykkes denne gang 

Anmeld

19. marts 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Årh hvor dejligt at høre har godt tænkt meget på dig de sidste par dage mange gange tillykke med den fine bebs vokser som den skal 

Tak og i lige måde hehe .. Det er jo lige før vi kan følges ad i graviditeten.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.