hey,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2009

Stumpen

Anonym skriver:

tak!!!! sys sgu det latterligt at bare fordi man er ung og spør meget , bliver man spist , værd sgu da voksen men er der nok nogle der ikk kan!!!!

Jamen det er jo dig der trækker alderne frem hver gang, der er ingen andre der nævner den og som du selv skrev til Diana så ved hun ikke hvem du er (selvom jeg har nu også en god fornemmelse af hvem du er, men det er i realiteten lige gyldigt, et ano indlæg er et ano indlæg) men i og med at du ikke mener at hun burde vide hvem du er, så kan hun jo heller ikke kende din alder, det er dig selv, der pointere at du er ung, så måske er det i grunden dig selv der har et problem med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2009

Stumpen

LineD skriver:

Jeg synes nu bare generelt der har været et par "se mig, se mig" indlæg, også i tråde hvor en sådan slet ikke var påkrævet, ej heller hørte til...
Og så kom denne også...

Ja jeg skulle bare ytre min utilfredshed Men jeg skal ikke sige om det kun er mig der har været lidt aaaarg over disse udbasuneringer Sikkert bare hormoner... (hmmm not)

De (homoner) er ellers så dejlig nemme at give skylden for alt

Anmeld

2. april 2009

LineD

Stumpen skriver:

De (homoner) er ellers så dejlig nemme at give skylden for alt

Ja ikke hehe Dejlig undskyldning Gældende i hele 9 mdr

Anmeld

2. april 2009

Mormilla

Pia skriver:

Sidste sommer mistede jeg i uge 8 og fik lavet et skrab.
Vi havde været i behandling for og blive gravide.
På sygehuset sagde de at der skulle gå 3 måneder..
Men fertilitetslægen sagde til mig, at så snart jeg havde haft en alm blødning efter skrabet, så kunne vi rolig starte.
Der gik så små 2 måneder inden jeg fik en alm blødning og så var vi i behandlig igen og blev heldigvis gravide igen med det samme.
NU er jeg så gravid i uge 31 og glæder mig til den bette kommer.
Så jeg tror måske lidt det er op til en selv om hvor længe man vil vente.
De tre måneder er vist mest for og give kroppen lidt ro..

Held og lykke..

Kh Pia.

Okay så vil vi da prøve når jeg har haft mens

Mange tak

Anmeld

2. april 2009

Mormilla

karina22 skriver:

vi må begynde igen når jeg har haft en mens, og det sku jeg gerne få nu her... kan mærke det er på vej.... det kan være at det er fordi jeg ikke fik en udskrabning, at vi må så hurtigt igen ...
det hele kom ud af sig selv.... sad der stadigvæk noget siden du skulle have en udskrabning...? hvis jeg må spørge?

Ja der var foster hinde og fostervand tilbage. Fosteret var gået til Men min krop troede at jeg stadig var gravid og forsatte graviditeten uden foster. Fik lavet en scanning en uge før skrabet og den dag jeg fik skrabet. Foster sækken var blevet 1cm større siden ugen før.

Anmeld

2. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mormilla skriver:

Ja der var foster hinde og fostervand tilbage. Fosteret var gået til Men min krop troede at jeg stadig var gravid og forsatte graviditeten uden foster. Fik lavet en scanning en uge før skrabet og den dag jeg fik skrabet. Foster sækken var blevet 1cm større siden ugen før.

okay øv øv, man tror aldrig det sker for en selv, meeeen det kan jo ske..man kan trøste sig med at der nok var noget galt med fosteret...
er du kommet dig over det så?? ku forstille mig at det var lidt svære for dig når du skulle have resten skrabet ud...

Anmeld

3. april 2009

Mormilla

karina22 skriver:

okay øv øv, man tror aldrig det sker for en selv, meeeen det kan jo ske..man kan trøste sig med at der nok var noget galt med fosteret...
er du kommet dig over det så?? ku forstille mig at det var lidt svære for dig når du skulle have resten skrabet ud...

Jeg tror det er lige så svært, som det du har været igennem!!!
Men det går faktisk godt!!! Har prøvet det hele før, der fandt de bare først ud af det, da jeg var til min første scanning Det synes jeg var mere hårdt!!! Der havde jeg fået en lille mave og det hele føles normalt den gang. Men der var os alt tilbage, bare ikke et foster Så denne gang var jeg bare glad for at vi fandt ud af det så tidligt!!! Og så har jeg jo os min dejlige søn. Det hjælper os en del på det!!!

Anmeld

4. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mormilla skriver:

Jeg tror det er lige så svært, som det du har været igennem!!!
Men det går faktisk godt!!! Har prøvet det hele før, der fandt de bare først ud af det, da jeg var til min første scanning Det synes jeg var mere hårdt!!! Der havde jeg fået en lille mave og det hele føles normalt den gang. Men der var os alt tilbage, bare ikke et foster Så denne gang var jeg bare glad for at vi fandt ud af det så tidligt!!! Og så har jeg jo os min dejlige søn. Det hjælper os en del på det!!!

det er godt du har din lille søn at trøste dig med, jeg har også en lille søn
ku godt forstille mig at det var mere hårdt at gå så længe også sku til scanning og der så ikke er noget godt du har mod på at prøve igen....
næste gang skal der nok komme nogen sunde og raske børn ud til os...

Anmeld

4. april 2009

Mormilla

karina22 skriver:

det er godt du har din lille søn at trøste dig med, jeg har også en lille søn
ku godt forstille mig at det var mere hårdt at gå så længe også sku til scanning og der så ikke er noget godt du har mod på at prøve igen....
næste gang skal der nok komme nogen sunde og raske børn ud til os...

Ja det var hårdt den gang!!! Men jeg har jo min dejlige søn denne gang, så jeg ved at jeg godt kan få børn
Vi må bare på den igen Håber at du snart bliver gravid igen og at jeg os gør

Anmeld

4. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mormilla skriver:

Ja det var hårdt den gang!!! Men jeg har jo min dejlige søn denne gang, så jeg ved at jeg godt kan få børn
Vi må bare på den igen Håber at du snart bliver gravid igen og at jeg os gør

krydser fingre for os begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.