hey,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2009

Diana...

Anonym skriver:

du ved sgu da ikk hvem jeg er men går ud af den her side dener for latterlig og være på

nåå oki så siger vi det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2009

Diana...

Anonym skriver:

tak!!!! sys sgu det latterligt at bare fordi man er ung og spør meget , bliver man spist , værd sgu da voksen men er der nok nogle der ikk kan!!!!

Ej hallo det har intet med din alder at gøre det er vi da lige glade med der er mange unge her inde og vi er alle ens prøver at blive gravide er gravide el har børn ja el vil ha børn... men du modsiger dig selv hele tiden og så det sgu lidt svært at vide hvad vi skal tro.

Anmeld

2. april 2009

Tynen

værd sgu da voksen men er der nok nogle der ikk kan!!!!

ILM!!

Anmeld

2. april 2009

Miss BananaHammock

Jeg synes godt nok der er flere og flere af de her indlæg hvor stemningen bliver træls. Altså i det heletaget på baby.dk hvor de er startet af en anno.
(det her er ikke rettet mod nogen, bare en observation!)

Anmeld

2. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

tak!!!! sys sgu det latterligt at bare fordi man er ung og spør meget , bliver man spist , værd sgu da voksen men er der nok nogle der ikk kan!!!!

Tror nu mere det handler om at det var lidt svært at finde ud af hvad du egentlig ville med dit indlæg. Først skrev du nemlig at du var nervøs fordi du havde røget i starten af din graviditet. Så skrev du senere et par gange at du SLET ikke var nervøs, og så bliver folk altså forvirrede. Så er det god "opførsel" lige at gøre opmærksom på i sit allerførste indlæg at du skriver fordi du er nysgerrig og ikke fordi du har brug for hjælp eller gode råd. Det er helt ok at spørge af nysgerrighed MEN:

Det du spørger til er for mange (inklusive mig selv) et svært emne at snakke om, da det er enormt svært at miste et barn / abortere, men de fleste herinde ville gøre det alligevel hvis det var for en som virkelig var bange for at miste eller troede at der var noget galt under graviditeten. Så derfor bliver man lidt irriteret over at når man tror at man sidder og hjælper en person så viser det sig at den person slet ikke ville andet end bare spørge af nysgerrighed.

Men du er velkommen på siden, bare husk at man kan godt være uenige med hinanden uden at skrive at folk er latterlige osv. for du har måske uden at vide det trykket på folks ømme punkter... Og generelt kalder vi ikke folk latterlige herinde, hvilket er en af grundene til at denne side er så dejlig at være på!

Anmeld

2. april 2009

Diana...

Rosa skriver:

Tror mere det handler om at det var lidt svært at finde ud af hvad du egentlig ville med dit indlæg. Først skrev du nemlig at du var nervøs fordi du havde røget. Så skrev du senere et par gange at du SLET ikke var nervøs, og så bliver folk altså forvirrede. Så er det god "opførsel" lige at gøre opmærksom på i sit allerførste indlæg at du skriver fordi du er nysgerrig og ikke fordi du har brug for hjælp eller gode råd.

Det du spørger til er for mange (inklusive mig selv) et svært emne at snakke om, da det er enormt svært at miste et barn / abortere, men de fleste herinde ville gøre det alligevel hvis det var for en som virkelig var bange for at miste eller troede at der var noget galt under graviditeten, så derfor bliver men lidt irriteret over at man tror man sidder og hjælper en person som så slet ikke ville andet end bare spørge af nysgerrighed.

Men du er velkommen på siden, bare husk at man kan godt være uenige med hinanden uden at skrive at folk er latterlige osv.

Meget godt skrevet og er helt enig.

Anmeld

2. april 2009

Diana...

Nena skriver:

Jeg synes godt nok der er flere og flere af de her indlæg hvor stemningen bliver træls. Altså i det heletaget på baby.dk hvor de er startet af en anno.
(det her er ikke rettet mod nogen, bare en observation!)

Nåå det synes jeg nu ikke ja der har været et par stykke men mere har jeg ikke set. synes normalt stemningen er kanon her inde og alle er så søde til at hjælpe osv.

Anmeld

2. april 2009

Miss BananaHammock

Diana... skriver:

Nåå det synes jeg nu ikke ja der har været et par stykke men mere har jeg ikke set. synes normalt stemningen er kanon her inde og alle er så søde til at hjælpe osv.

Jeg har altid været imponeret over den gode stemning der er herinde, derfor jeg synes det er lidt ærgeligt. Men det kan være jeg har været uheldig og støde på de forkerte!

Anmeld

2. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mormilla skriver:

Ja det er snart 14 dagen siden jeg fik lavet et skrab
Så jeg skal vente 3 mån. med at lave en lille baby igen Må i godt gå i gang igen så hurtigt???

vi må begynde igen når jeg har haft en mens, og det sku jeg gerne få nu her... kan mærke det er på vej.... det kan være at det er fordi jeg ikke fik en udskrabning, at vi må så hurtigt igen ...
det hele kom ud af sig selv.... sad der stadigvæk noget siden du skulle have en udskrabning...? hvis jeg må spørge?

Anmeld

2. april 2009

LineD

Jeg synes nu bare generelt der har været et par "se mig, se mig" indlæg, også i tråde hvor en sådan slet ikke var påkrævet, ej heller hørte til...
Og så kom denne også...

Ja jeg skulle bare ytre min utilfredshed Men jeg skal ikke sige om det kun er mig der har været lidt aaaarg over disse udbasuneringer Sikkert bare hormoner... (hmmm not)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.