kategori pseudo-twins

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.957 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

Kløver

Nu hvor der er kategori for alm børn, og tvillinger, tænker jeg om der kunne være stemning for en kategori/gruppe som hedder pseudo-tvillinger, da det jo giver en del udfordringer som hverken hører under det at have et barn, flere børn eller tvillinger

Synes det kunne være rart at lære erfaringer af hinanden, uanset om det handler om at være gravid med baby/tumling på armen, udstyr eller de udfordringer det er at stå med 2 små børn, som ikke er lige gamle

fra hende som selv venter pseudo-tvillinger (barn nr 2 termin 1 maj, alder mellem børnene 14½-15 mdr)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

morbibi

Tjah, hvorfor ikke. Selv har jeg flere hold pseudotvillinger, men ser det bare som almindelige børn med søskende

Anmeld

18. marts 2012

Kløver

morbibi skriver:

Tjah, hvorfor ikke. Selv har jeg flere hold pseudotvillinger, men ser det bare som almindelige børn med søskende

Er det jo i princippet også, men synes nu alligevel der er flere ting, som andre ikke kan relatere til, når der er så kort afstand, feks hvordan det er at være højgravid med et barn på armen som endnu ikke kan gå

Anmeld

18. marts 2012

morbibi

Maja84 skriver:

Er det jo i princippet også, men synes nu alligevel der er flere ting, som andre ikke kan relatere til, når der er så kort afstand, feks hvordan det er at være højgravid med et barn på armen som endnu ikke kan gå

Smiler.... det har jeg aldrig tænkt over. Jeg er typen, der bare har taget tingene som de er kommet og næsten aldrig stillet spørgsmål ved noget. Men man lærer jo hele tiden og jeg kan da have godt af at lære, at det faktisk er anderledes end meget andet, selvom jeg ikke lige ser det, medmindre folk brokker sig over deres ENE barn

Anmeld

18. marts 2012

Kløver

morbibi skriver:

Smiler.... det har jeg aldrig tænkt over. Jeg er typen, der bare har taget tingene som de er kommet og næsten aldrig stillet spørgsmål ved noget. Men man lærer jo hele tiden og jeg kan da have godt af at lære, at det faktisk er anderledes end meget andet, selvom jeg ikke lige ser det, medmindre folk brokker sig over deres ENE barn

tja jeg synes nu det er fedt at kunne lære af andres erfaringer, ikke at tingene ikke går godt, men havde andre erfaret en anden måde at gøre nogle ting på, som gjorde det nemmere var det jo kun fint

Hvor mange sæt pseudotvillinger har du?

Anmeld

18. marts 2012

morbibi

Maja84 skriver:

tja jeg synes nu det er fedt at kunne lære af andres erfaringer, ikke at tingene ikke går godt, men havde andre erfaret en anden måde at gøre nogle ting på, som gjorde det nemmere var det jo kun fint

Hvor mange sæt pseudotvillinger har du?

Alle mine børn har været nemme. De er fra årgang 94, 95, 96, 98, 00, 03 og 04

Anmeld

18. marts 2012

Kløver

Alle mine børn har været nemme. De er fra årgang 94, 95, 96, 98, 00, 03 og 04

så har du da også haft nok at se til, kan tælle mig frem til det så er nr 8 du venter, mm i har sammenbragte børn  og dejligt du synes de har været nemme.
Ved nu ikke om Daniel har været svær, men vi har da haft vores udfordringer, bla at han er født for tidligt, og at hans søvn aldrig har været særlig god, nogle udfordringer som har givet stof til tanke, i forhold til at vi om lidt skal slås med hans søvn, eller mangel på samme, sammen med en lille ny

Anmeld

19. marts 2012

morbibi

Maja84 skriver:

så har du da også haft nok at se til, kan tælle mig frem til det så er nr 8 du venter, mm i har sammenbragte børn  og dejligt du synes de har været nemme.
Ved nu ikke om Daniel har været svær, men vi har da haft vores udfordringer, bla at han er født for tidligt, og at hans søvn aldrig har været særlig god, nogle udfordringer som har givet stof til tanke, i forhold til at vi om lidt skal slås med hans søvn, eller mangel på samme, sammen med en lille ny

Puha, det kender je gslet ikke til, men en af mine var kolikbørn, men ikke noget der gik mig på.
Ja, det er min nr.8. 7 med samme far og nu en ny mand og et kommende ønskebarn Ingen sammenbragte, for så skal vi tælle hans 2 børn med og det giver 10, men hans søn er flyttet hjemmefra og hans datter, bor ved moderen :-)

Anmeld

22. marts 2012

Kløver

ingen som er for sådan en gruppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.