Fra en uheldig situation til en anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Princesspigen

jeg har ikke læst alle kommentarer, men vil nu alligevel byde ind med hvad jeg syndes..

det er forståeligt i forhold til din uddannelse at du har været stresset osv men jeg ville nok have valg lidt anderledes.. jeg er af den holdning at sex er en vigtig ting i et forhold, så jeg ville nok have valgt ind i mellem under udannelsen at have sex med ham selv om lysten ikke altid er der.. jeg har set en del sex programmer osv hvor terapeuter anbefaler at man har sex os selv om man ikke altid lige har lyst.. ikke tit og ikke altid men at det faktis er okay ind i mellem at tvinge sig selv til det..

jeg siger ikke det er det DU skal jeg sige bare at det havde jeg nok selv valgt..

en anden ting er at du nok skal prøve om du kan pifte jeres/hans sex lyst lidt op, tag noget frækt undertøj på, en lille nederdel, hvad ved jeg og forfør ham med..

nogle fyre tænder på at du disideres næsten voldtager dem hvilke os kan sætte gang i deres lyst..

ellers vil jeg anbefale sex og erotik messer som er rigtig gode til at få samter igang med hvad man kan li, ku tænke sig osv, og de færreste der ikke bliver tændt af at gå på sådan en messe.. (jeg ved godt det kan være svært for mange især piger, var det os for mig ind til jeg prøvede det og nu elsker jeg det, et er en hel anden verden hvor man virkelig kan være sig selv..)

sorry det blev lidt langt men det var mine tanker omkring det, håber i finder ud af en løsning  held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Vivian87

nettemor skriver:

Så start med at lade være med at snakke om det Hvis det er forsøgt og ikke rigtig giver "afkast" så forfør bukserne af ham

Sex skal være sjovt, hyggeligt og dejligt, spændende og frækt. Ikke nødvendigvis det hele på en gang men du ved

Lige mine ord :-) 

Prøv dig frem! Frækt undertøj, diverse legetøj, diverse sexspil... Hyg jer, mor jer!! Grin sammen, udforsk hinanden! 

Sex er en leg, så lad være med at tænke så meget og bare gør det :-) 

Anmeld

19. marts 2012

Enirt

Tak for alle de gode råd, og held og lykke'er som jeg har fået.

Jeg vil bare for en god ordens skylde lige nævne at da det hele gik skævt og jeg mistede lysten. Prøvede jeg at gøre noget aktivt ved det så vi måske kunne få vendt situationen. f.eks. prøvede jeg at få min kæreste med til sexolog, så vi kunne få lidt hjælp til det, men det ville han ikke. Så tog selv af sted men synes det var svært at få noget ud af det når han ikke rigtig var en del af det. Ringede også til sexlinjen for at høre deres råd.

Min lyst kom af sig selv, lidt mere igen da vi holdt op med at skændes hele tiden og den blev meget bedre i den sidste del af min uddannelse dvs. de sidste 3 mdr. Så har snakket med kæresten om at det ikke kun var fordi vi skulle i gang med PB at lysten kom igen.

Anmeld

20. marts 2012

Zafir

Altså - en ting jeg kan komme på, er at selvom I er enige om det med at lave en bebs (yay) så ved jeg at det godt kan påvirke nogen mænd negativt, fordi de føler at de skal præstere og ikke bare knalder kæresten fordi de gerne vil knalde hende, men at der står mere på spil. Det kan godt være et mega turnoff.

Det er så der, hvor vi som kvinder har fået evnen: KVINDELIST, så gælder det om at få ham til at tro at det er hans initiativ til sex, hvor det i virkeligheden er dig der pumper hormoner i hovedet på ham... mmm...

Så handler det også om at gøre nogen dejlige sanselige ting sammen, som ikke nødvændigvis ender i sex, men tit kan gøre det, fordi man bare føler nærheden og kærligheden.

Jeg kan også godt se at J jo er en mega gentleman også har fået undertrygt sin lyst, så den også lige skal lirkes frem igen, men jeg tror, når du får åbnet for æsken igen, så skal det nok gå.

Men kvindelist - selvsiddende strømper på en hverdag, lidt neglelak osv... Det kan gøre meget

Anmeld

20. marts 2012

Zafir

hov. et andet trick, er at det næsten er umuligt, for en mand, at blive gal, når man har 'hans sin' i hånden

Så man kan godt tage alvorlige snakke på en dejlig og kærlig måde, hvis I er nøgne og man kæler lidt med ham imens

Så ender det stort set ALTID godt og endda med en bonus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.