jeg har ikke læst alle kommentarer, men vil nu alligevel byde ind med hvad jeg syndes..
det er forståeligt i forhold til din uddannelse at du har været stresset osv men jeg ville nok have valg lidt anderledes.. jeg er af den holdning at sex er en vigtig ting i et forhold, så jeg ville nok have valgt ind i mellem under udannelsen at have sex med ham selv om lysten ikke altid er der.. jeg har set en del sex programmer osv hvor terapeuter anbefaler at man har sex os selv om man ikke altid lige har lyst.. ikke tit og ikke altid men at det faktis er okay ind i mellem at tvinge sig selv til det..
jeg siger ikke det er det DU skal jeg sige bare at det havde jeg nok selv valgt..
en anden ting er at du nok skal prøve om du kan pifte jeres/hans sex lyst lidt op, tag noget frækt undertøj på, en lille nederdel, hvad ved jeg og forfør ham med..
nogle fyre tænder på at du disideres næsten voldtager dem hvilke os kan sætte gang i deres lyst..
ellers vil jeg anbefale sex og erotik messer som er rigtig gode til at få samter igang med hvad man kan li, ku tænke sig osv, og de færreste der ikke bliver tændt af at gå på sådan en messe.. (jeg ved godt det kan være svært for mange især piger, var det os for mig ind til jeg prøvede det og nu elsker jeg det, et er en hel anden verden hvor man virkelig kan være sig selv..)
sorry det blev lidt langt men det var mine tanker omkring det, håber i finder ud af en løsning 
held og lykke
Anmeld