Kender i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

jannilaursen

LunaLykke skriver:

Det er bestemt heller ikke sjovt

Nååh sikke en smuk lille pige hun er =) var lige inde og lure

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

lycly

jannilaursen skriver:

Nååh sikke en smuk lille pige hun er =) var lige inde og lure

Iih taak Din pige er også bare cute, ELSKER hendes røde hår, min datters hår har også rødt skær, håber det bliver lige så rødt som din piges

Anmeld

18. marts 2012

Janni.

Kender det alt for godt, dog har jeg lært at lade være med at kysse ham når han sover. Det vækker ham nemlig

Anmeld

18. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har lige været inde og gi thea et par ordentlige mysser! De er så dejlige nå de ligger der og sover så sødt! Vh stine

Anmeld

18. marts 2012

Kløver

både og.... kan sagtens have lyst til at gå ind og kramme og give et kys, og kan savne ham, men holder mig langt væk når han endelig sover, kan lytte ved døren, men går ikke ind på værelset, vores søns søvn er meget lidt eksisterende og slåsset med hans søvn siden han blev født, så når jeg endelig har ro, er det om at nyde det og udnytte det til at få slappet af, lavet lidt eller få sovet selv

Måske det bliver anderledes når han bliver ældre

Anmeld

18. marts 2012

trunte89

jannilaursen skriver:

Hehe Det kender jeg også alt for godt griner..

Det er egentlig forfærdeligt at man får den vane, tror det bliver svært at skulle vende sig fra det en dag.. Smiler

ja, det er lidt træls. har været vant til at hun snorkede helt enormt, men efter hun har fået fjernet polypper sover hun ( i perioder!) meget lydløst. kan slet ikke have det. før var jeg ikk i tvivl om, at der var liv i hende selvom jeg sad i stuen og hun lå på hendes værelse

Anmeld

18. marts 2012

Mira0911

jannilaursen skriver:

Kender i det med man bare lige skal ind og tjekke et par gange og den lille prins/prinsesse sover og ligger godt og så kan man bare ikke lade vær med at give dem et ordenligt kys..

Kender det for godt... 

Anmeld

18. marts 2012

merethe

Profilbillede for merethe
jannilaursen skriver:

Kender i det med man bare lige skal ind og tjekke et par gange og den lille prins/prinsesse sover og ligger godt og så kan man bare ikke lade vær med at give dem et ordenligt kys..

oh ja det kender jeg godt. Man skal bare liiiiiige give dem et lille kys og dufte til deres hår. 

Men det er bare træls hvis de vågner af det, så for jeg så dårlig samvittighed heldigvis falder både den store og lille hurtig i søvn igen, hvis jeg kommer til at vække dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.