Kender i det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

jannilaursen

Kender i det med man bare lige skal ind og tjekke et par gange og den lille prins/prinsesse sover og ligger godt og så kan man bare ikke lade vær med at give dem et ordenligt kys..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Københavnermor

Jeg kender det alt for godt..  Det er umuligt at stå imod. 

Anmeld

18. marts 2012

jannilaursen

Nu som Moar skriver:

Jeg kender det alt for godt..  Det er umuligt at stå imod. 

Kan jeg kun give dig ret i ..

Anmeld

18. marts 2012

trunte89

Kender det alt for godt. Tjekker altid en 2-3 gange om aftenen om hun trækker vejret, og vågner jeg om natten skal jeg også lige ind og lytte. kommer dog ofte til at vække hende. enten fordi jeg ikke kan komme tæt nok på, eller fordi jeg falder over noget legetøj.

Anmeld

18. marts 2012

4kløver

Jep.
Min den lille står i stuen og sover så jeg har ham os mig..

Anmeld

18. marts 2012

jannilaursen

trunte89 skriver:

Kender det alt for godt. Tjekker altid en 2-3 gange om aftenen om hun trækker vejret, og vågner jeg om natten skal jeg også lige ind og lytte. kommer dog ofte til at vække hende. enten fordi jeg ikke kan komme tæt nok på, eller fordi jeg falder over noget legetøj.

Hehe Det kender jeg også alt for godt griner..

Det er egentlig forfærdeligt at man får den vane, tror det bliver svært at skulle vende sig fra det en dag.. Smiler

Anmeld

18. marts 2012

jannilaursen

4kløver skriver:

Jep.
Min den lille står i stuen og sover så jeg har ham os mig..

åh hvor dejligt

Anmeld

18. marts 2012

lycly

Det kender jeg godt! Men de sidste par dage, har jeg måtte HIVE mig selv væk UDEN at give et møs, af skræk for at vække hende (hun er ved at få tænder, så søvn er pt. en sjældenhed)

Anmeld

18. marts 2012

jannilaursen

LunaLykke skriver:

Det kender jeg godt! Men de sidste par dage, har jeg måtte HIVE mig selv væk UDEN at give et møs, af skræk for at vække hende (hun er ved at få tænder, så søvn er pt. en sjældenhed)

det lyder hård både at skulle hive sig selv væk og ikke at få søvn pga tænderne smiler

Anmeld

18. marts 2012

lycly

jannilaursen skriver:

det lyder hård både at skulle hive sig selv væk og ikke at få søvn pga tænderne smiler

Det er bestemt heller ikke sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.