Sippet, Jaloux eller helt normal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

Skouboe

Jeg må indrømme at det ikke ville genere mig. Utroskab er noget mellem dig og din partner, og ikke din partner og hans kolleger. Hvis han vil være utro, finder han en måde og en at være det med uanset hvor han arbejder og hvis han ikke vil være det, så er det ligegyldigt hvor mange lækre (og mindre lækre) kvinder han arbejder sammen med, så er han det ikke.

Jeg ved det er svært men prøv at tage nogle dybe indåndinger og fortæl dig selv at det bare er i dit hoved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2012

Dinna88

Jeg ville have det, og har det, stik modsat. Min kæreste er også en 90 % af hunkøn synes er eyecandy oveni at han er super sød - og det synes jeg er VILDT fedt!! Fordi han er MIN!

Anmeld

20. marts 2012

dpb

Skouboe skriver:

Jeg må indrømme at det ikke ville genere mig. Utroskab er noget mellem dig og din partner, og ikke din partner og hans kolleger. Hvis han vil være utro, finder han en måde og en at være det med uanset hvor han arbejder og hvis han ikke vil være det, så er det ligegyldigt hvor mange lækre (og mindre lækre) kvinder han arbejder sammen med, så er han det ikke.

Jeg ved det er svært men prøv at tage nogle dybe indåndinger og fortæl dig selv at det bare er i dit hoved

enig

Et eller andet sted så syntes jeg lidt det er det samme som når man som kvinde arbejder på en arbejdsplads hvor der arbejder begge køn eller er en overvægt af fyre. Der ville det også kunne foregå og sådan foregår det jo også... på min tidligere arbejdsplads til en af de første julefrokoster jeg var til, blev der da også lagt en del op til mig... men det blev jo ikke til mere da JEG ikke var interesseret!!

Så syntes den går begge veje... og så længe man stoler på hinanden så er der ikke nogen grund til at tænke mere over det

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.