Sippet, Jaloux eller helt normal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.460 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej alle.

Nu skal I høre her, jeg har brug for et par ord med på vejen...

Min kæreste arbejder i en vuggestue, et dejligt arbejde som han er glad for, og jeg er rigtigt glad på hans vegne.

Men, når de så holder sommer/jule fest, får min kæreste RIGTIGT mange tilbud fra kvindelige kolleger, og andre kvinder i områdets dagtilbud... Min kæreste ér en lækker drenget fyr midt i 30´erne, og jeg kan da SAGTENS forstå de spørger om han vil med hjem! Men jeg syns sgu det er ubehageligt at han hver dag omgåes kvinder der, ja, vil knalde ham... (Og har givet udtryk for det!)

Jeg er rigtigt glad på hans vegne, han har hans drømmejob. Men altså, er jeg sippet, jaloux, eller bare helt normal, når jeg ikke syns det er så fedt alligevel?

God søndag til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej alle.

Nu skal I høre her, jeg har brug for et par ord med på vejen...

Min kæreste arbejder i en vuggestue, et dejligt arbejde som han er glad for, og jeg er rigtigt glad på hans vegne.

Men, når de så holder sommer/jule fest, får min kæreste RIGTIGT mange tilbud fra kvindelige kolleger, og andre kvinder i områdets dagtilbud... Min kæreste ér en lækker drenget fyr midt i 30´erne, og jeg kan da SAGTENS forstå de spørger om han vil med hjem! Men jeg syns sgu det er ubehageligt at han hver dag omgåes kvinder der, ja, vil knalde ham... (Og har givet udtryk for det!)

Jeg er rigtigt glad på hans vegne, han har hans drømmejob. Men altså, er jeg sippet, jaloux, eller bare helt normal, når jeg ikke syns det er så fedt alligevel?

God søndag til jer alle.

Jeg ville have det på samme måde. Åndssvagt, ja, men kan ikke ændre det.

Anmeld

18. marts 2012

mkb123

Jeg ville have det på præcis samme måde som dig! Puha, ville have det forfærdeligt med det.

Anmeld

18. marts 2012

Anonym trådstarter

Tak for svaret!   og ja, det er jo åndssvagt, for jeg tror ikke min kæreste nogensinde ville være mig utro, så jeg burde jo bare tænke  om/til de kollegaer, men ja, jeg syns sgu ikke det er så rart...

Anmeld

18. marts 2012

Muffin_girl

Jeg ville have det på samme måde  

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

jeg ville være præcis som dig..

Kunne aldrig have en kæreste der arbejde i et kvindefag, ihvertfald ikke hvis han er toplækker..

Anmeld

18. marts 2012

chael

Altså så længe du ved hvor du har ham, så ville jeg da klart tage det som et kompliment

Men altså, ja, jeg synes da det er ufedt, især hvis de også ved han har kæreste på. Så er det da aldrig rart at andre lægger an på ens kæreste og respektere han er i et forhold

Så både og

Min kæreste er håndværker og har da også fået et par tilbud og tilråb, men ja, det er jo mens han arbejder. For til firma frokost/fest, er det jo kun drengen der er det

*Camilla

Anmeld

18. marts 2012

Anonym trådstarter

Tak skal I have, de damer, så er det jo nok meget normalt at have det sådan 

Det er ikke noget jeg bitcher over, eller har snakket med min kæreste om, for jeg kan jo godt selv se det er lidt åndssvagt....

Anmeld

18. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Tak skal I have, de damer, så er det jo nok meget normalt at have det sådan 

Det er ikke noget jeg bitcher over, eller har snakket med min kæreste om, for jeg kan jo godt selv se det er lidt åndssvagt....

haha, så large havde jeg ikke været.. Jeg havde fortalt min kæreste præcis hvordan jeg havde det.. Men jeg er sq nok også lidt en brokrøv til tider..

Det har jeg ihvertfald fået afvide lidt for tit af min eks..

Anmeld

18. marts 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste ér ´desværre´ toplækker  Men han er 100% imod utroskab, har aldrig været utro, og ja, det ligger bare så langt fra min opfattelse af netop ham, at jeg ikke går mere i selvspind over det. Men ingen tvivl om at visse tidligere X´er ikke havde kunnet arbejde i et sådan fag med mig som kæreste

Og ja, alle ved han er i et forhold! Visse af hans kollegaer omgåes han/vi også med privat, så det er bestemt ingen hemmelighed at han har familie... Den gør lidt nas... Men har med vilje ikke bedt om navne eller andet på hans ´tilbud´, så kan jeg heller ikke gå og bære nag på enkelte der i fuldskab har tilbudt ham lir...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.