Bebsen 28+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2012

Chevro

Ja det har du helt ret i Rikke ;-) Nu må du også gerne bede din krop makke ret og gøre som du siger <3 :')

- Er nok bare en lille prop Hehe, tusind tak! Det er også en ok stor dreng der gemmer sig derinde (: Så nu bliver det spændende hvor stor den bliver i sidste ende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Woow det er en fin mave! Vh stine

Anmeld

24. marts 2012

Frk Mig

Chevro skriver:

Så er vi allerede nået til uge 29! Det er jo vildt som tiden går

Har oplevet at folk spørger om det er lige op over, flere gange den sidste uges tid!? Er jeg virkelig SÅ TYK ? Så det er lidt sjovt at se deres ansigtsudtryk når jeg siger der er godt 2½ måned tilbage

Men vi har det godt, maven vokser jo som sagt ^ RIGELIGT Bebsen har en rigtig god størrelse, han er lige lidt større end jeg er henne - så det skulle være fint, han har lange ben og en god tyk babymave

Vi har fået ham at se 4 gange nu, og sidst var ved 3D/4D i uge 27 som vi fik lov at dele op, så i næste uge skal vi se ham igen

Han er en MEGET aktiv baby!! Mærker ham mange gange om dagen, og specielt om natten (:

Din mave sidder bare hvor den skal og den sidder rigtig flot. Og stor er du ikke .. da jeg var i uge 29 lignede jeg en der var gået flere måneder over ..

Anmeld

24. marts 2012

Nadia&Daniel

Chevro skriver:

Så er vi allerede nået til uge 29! Det er jo vildt som tiden går

Har oplevet at folk spørger om det er lige op over, flere gange den sidste uges tid!? Er jeg virkelig SÅ TYK ? Så det er lidt sjovt at se deres ansigtsudtryk når jeg siger der er godt 2½ måned tilbage

Men vi har det godt, maven vokser jo som sagt ^ RIGELIGT Bebsen har en rigtig god størrelse, han er lige lidt større end jeg er henne - så det skulle være fint, han har lange ben og en god tyk babymave

Vi har fået ham at se 4 gange nu, og sidst var ved 3D/4D i uge 27 som vi fik lov at dele op, så i næste uge skal vi se ham igen

Han er en MEGET aktiv baby!! Mærker ham mange gange om dagen, og specielt om natten (:

Syntes det er en virkelig smuk babyhule

Ang. mavestørrelse - jeg var til frisør 2 dage før jeg skulle have kejsersnit (så håret kunne være lidt fint, når jeg skulle modtage min baby og masser af gæster i hospitalets tøj), og der så "vaskeren" min mave og sagde: " det er da heldigt at du har så langt igen, så kan du nyde din mand lidt endnu"..

Så kunne jeg svare: "tja, skal have kejsersnit på mandag - 9 dage før termin, så er bare ikke lige så stor som andre. Og jeg glæder mig vildt til at 2 bliver 3"

Anmeld

24. marts 2012

Chevro

Mange tak Stine :-)

Anmeld

24. marts 2012

Chevro

Frk Mig skriver:

Din mave sidder bare hvor den skal og den sidder rigtig flot. Og stor er du ikke .. da jeg var i uge 29 lignede jeg en der var gået flere måneder over ..

Hehe, tusinde tak :-) Det er dejligt folk synes den er fin!
Men det er godt nok begyndt at blive tungt, kan mærke på mine ben at jeg vejer noget mere end jeg plejer! Og er kun lige rundet uge 30! :O
Så håber ikke den bliver ved med at stige sådan

Anmeld

24. marts 2012

Chevro

Nadia&Daniel skriver:

Syntes det er en virkelig smuk babyhule

Ang. mavestørrelse - jeg var til frisør 2 dage før jeg skulle have kejsersnit (så håret kunne være lidt fint, når jeg skulle modtage min baby og masser af gæster i hospitalets tøj), og der så "vaskeren" min mave og sagde: " det er da heldigt at du har så langt igen, så kan du nyde din mand lidt endnu"..

Så kunne jeg svare: "tja, skal have kejsersnit på mandag - 9 dage før termin, så er bare ikke lige så stor som andre. Og jeg glæder mig vildt til at 2 bliver 3"

Hvor er du sød, tak :-)

Ih jeg vil også nå til frisør en gang eller to, inden - så føler mig sig nok lidt pænere til familieforøgelsen (;

Ja der er nok lige så mange kommentarer på en meget lille mave, som på en stor! Men det er skønt når man lige kan finde på noget at svare igen :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.