Bebsen 28+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.027 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. marts 2012

Chevro

Så er vi allerede nået til uge 29! Det er jo vildt som tiden går

Har oplevet at folk spørger om det er lige op over, flere gange den sidste uges tid!? Er jeg virkelig SÅ TYK ? Så det er lidt sjovt at se deres ansigtsudtryk når jeg siger der er godt 2½ måned tilbage

Men vi har det godt, maven vokser jo som sagt ^ RIGELIGT Bebsen har en rigtig god størrelse, han er lige lidt større end jeg er henne - så det skulle være fint, han har lange ben og en god tyk babymave

Vi har fået ham at se 4 gange nu, og sidst var ved 3D/4D i uge 27 som vi fik lov at dele op, så i næste uge skal vi se ham igen

Han er en MEGET aktiv baby!! Mærker ham mange gange om dagen, og specielt om natten (:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Skal ikke gøre mig klog på om du ligner en der er lige opover. Men SMUK du er den og du.

Den sidder simpelthen bare så godt på dig!!

Anmeld

18. marts 2012

frk-stoltze

Den er da ligesom den skal være smukke, super flot:-) der er jo meget forskel på folk og hvordan alting sidder 

Selv tænker jeg det endda ville være svært at samligne vores to maver på billeder. Så er sikker på din er som den skal være

Anmeld

18. marts 2012

Chevro

Tusind tak i to ;-) Det er jeg glad for at i synes!

Ja det er rigtig nok, der er virkelig stor forskel på mavernes størrelse og form (-; men det gør det bare endnu mere specielt.. <3

Anmeld

18. marts 2012

Tanjadamgaard

Chevro skriver:

Ja det er rigtig nok, der er virkelig stor forskel på mavernes størrelse og form (-; men det gør det bare endnu mere specielt.. <3

Du bærer den så smuk  

Anmeld

18. marts 2012

MortilCilas

Super flot babyhule!

Sådan var folk også overfor mig, de started i slutningen af oktober hvor jeg skulle føde i Januar, og de var nærmest i chok! Også gik jeg enda 10 dage over tid, så jeg var kæmpe

Anmeld

19. marts 2012

Kruse90

Smuk smuk babyhule søøde
Den sidder så flot på dig.

Det er dejligt med liv og glade dage inde i maven hehe men natten kunne han da godt lige springe over

Filucca sover som regel om natten. Jeg mærker hende i hvertfald stort set aldrig, heller ikke når jeg er oppe et par gange for at tisse

Kram

Anmeld

23. marts 2012

Chevro

Ih mange tak

Uha, ti dage over tid ! Det er jo pænt meget! :-) jeg døjer allerede ret meget, så håber jeg virkelig ikke jeg gør!

Ja, det er lidt træls det er om natten, meen det er der vi ligger og griner, fordi han er så vild (: Det er bare super hyggeligt når maven bevæger sig så voldsomt at man tydeligt at se det uden at mærke! Meen kan tydeligt mærke at han er ved at blive stærkere, for slagene og måden han mosler rundt på, bliver meget kraftigere hele tiden (:

Meen elsker det!

Anmeld

23. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Chevro skriver:

Ja, man kan alderig forudsige hvordan det kommer til at se ud. Og det gør dem i sig selv specielle.

Anmeld

23. marts 2012

Isaac's mor

Altså, du er langt større end mig og jeg er i uge 29 idag

Men du er rigtig flot er du!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.