Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Valle81 skriver: Shit for da fuck, er du allerede så laaaaaaaaaang:0)Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildt:0) Og smuk mave
Shit for da fuck, er du allerede så laaaaaaaaaang:0)Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildt:0) Og smuk mave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rinepigen skriver: Ej en fin mave Og Liam er bare sådan et flot navn det skal vores barn helt klart også hedde hvis vi får en dreng
Ej en fin mave
Og Liam er bare sådan et flot navn det skal vores barn helt klart også hedde hvis vi får en dreng
tanja. skriver: Tak elsker os bare navnet, Han kan ikke hedde andet
Tak elsker os bare navnet, Han kan ikke hedde andet
Kan jeg godt forstå det os bare så flot
Held og lykke med de sidste uger og fødslen selvfølgelig når du når så langt
Sikke en fin mave
Rinepigen skriver: Kan jeg godt forstå det os bare så flot Held og lykke med de sidste uger og fødslen selvfølgelig når du når så langt
Baagøe skriver: Sikke en fin mave
tanja. skriver: Tak skal du have
Tak skal du have
Velbekomme
Puslingen skriver: Du kan virkelig bære en graviditet smukt søde:-0Da jeg var gravid lignede jeg en strandet hval, er slet ikke misundeligHot Mama
Du kan virkelig bære en graviditet smukt søde:-0Da jeg var gravid lignede jeg en strandet hval, er slet ikke misundeligHot Mama
tanja. skriver: Tak skal du have og tillykke med graviditeten, kan se det stadig er lidt nyt
Tak skal du have og tillykke med graviditeten, kan se det stadig er lidt nyt
Jo tak skal du have
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128