Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hold da op søde den lille mave vokser jo helt vildt sikke en flot bolig Liam harden sidder bare såååå godt på dig
Kommer helt til at savne den mave når den forsvinder, kunne det være muligt at du vil gå med puder på maven når jeg kommer forbi? Det klæder dig så godt søster
B&J skriver: hold da op søde den lille mave vokser jo helt vildt sikke en flot bolig Liam harden sidder bare såååå godt på dig
Janni. skriver: Kommer helt til at savne den mave når den forsvinder, kunne det være muligt at du vil gå med puder på maven når jeg kommer forbi? Det klæder dig så godt søster
Helt seriøs, rigtig flot baby mave
tanja. skriver: Ih tak søde, du booster altid lige selvtilliden max med dine fantastiske kommentare
Ih tak søde, du booster altid lige selvtilliden max med dine fantastiske kommentare
det er jeg da totalt glad for men man kan jo ikke andet ind rose når du har en super flot mave
Ej en fin mave
Og Liam er bare sådan et flot navn det skal vores barn helt klart også hedde hvis vi får en dreng
Aisha skriver: Helt seriøs, rigtig flot baby mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128