Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor:) skriver: hvorfor ikke dig selv?
hvorfor ikke dig selv?
fordi vi ikke kan få passet børn med overnatning
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: fordi vi ikke kan få passet børn med overnatning
øv, det var da ærgeligt.
jamen så ville jeg finde en fodboldven og give det i gave
Anonym skriver: Han har ikke kørekort.
Han har ikke kørekort.
Det er heller ikke ham der skal køre
Baagøe skriver: Det er heller ikke ham der skal køre
Synes altid der står at man skal være i besiddelse af gyldigt kørekort.
Hvad med en stort flot portrættegning af fx jeres børn eller af hele jeres lille familie sammen...kan sagtens laves bare ud fra gode billeder af jer...
Hailiesmom11 skriver: Min kæreste bliver også 30 i år + at vi har 2 års dag så her til april får han en tattovering i årsgave og så ved jeg ikke lige hvad han skal have i fødselsdagsgave endnu..Men hvis han er til tattoo så var det måske en mulighed
Min kæreste bliver også 30 i år + at vi har 2 års dag så her til april får han en tattovering i årsgave og så ved jeg ikke lige hvad han skal have i fødselsdagsgave endnu..Men hvis han er til tattoo så var det måske en mulighed
Dt fik ahan til jul Og har endnu ikke fået den lavet..
M&M's Mor skriver: Hvad med en stort flot portrættegning af fx jeres børn eller af hele jeres lille familie sammen...kan sagtens laves bare ud fra gode billeder af jer...
Det var også en god ide, hvordan får man lavet sådan et portræt?
Anonym skriver: Det var også en god ide, hvordan får man lavet sådan et portræt?
Spørger lige min mand hvem han brugte da han fik lavet et til mig... den bedste gave jeg nogensinde har fået...
M&M's Mor skriver: Spørger lige min mand hvem han brugte da han fik lavet et til mig... den bedste gave jeg nogensinde har fået...
Tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128