Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min kæreste bliver 30 i år og jeg er i gang med at finde ud af hvad kan kunne få i gave.
Jeg tænker det skal være lidt personligt og må MAX koste 3000 kr.
Nogle gode råd?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min x gav jeg et gavekort til Pilot for en dag samt en dykkertur. Det kostede mindre end 3.000kr i alt, og kan bestilles på oplevelsesgaver.dk
UngMor83 skriver: Min x gav jeg et gavekort til Pilot for en dag samt en dykkertur. Det kostede mindre end 3.000kr i alt, og kan bestilles på oplevelsesgaver.dk
Det er en god ide.
Han er ikke glad for højder, men dykkerkursuset er en fed ide - også fordi han ikke forventer det.
Han er heller ikke til smykker - så det er også udelukket (havde ellers været nemt at købe ham et ur) haha
Da min mand blev 30, gav jeg (og vores datter) ham et album med billeder, vi havde fået taget ved en super fotograf... Nogle af os sammen, nogle af hende alene, og nogle lidt mere pikante af mig KUN til ham...
Dot D skriver: Da min mand blev 30, gav jeg (og vores datter) ham et album med billeder, vi havde fået taget ved en super fotograf... Nogle af os sammen, nogle af hende alene, og nogle lidt mere pikante af mig KUN til ham...
Super ide. Jeg brugte den til jul hvor han fik et album af ungerne. Dog ikke pikante billeder af mig, da jeg ikke bryder mig om de plus 10 kg jeg har siddende
Anonym skriver: Super ide. Jeg brugte den til jul hvor han fik et album af ungerne. Dog ikke pikante billeder af mig, da jeg ikke bryder mig om de plus 10 kg jeg har siddende
Jeg har noget mere end 10+, men han elsker mig alligevel og blev glad for billederne..
Jeg valgte også en rigtigt fin sort underkjole-agtig sag, så de "fine" buler på hofterne ikke kunne ses og fotografen havde gode idéer til, hvordan de skulle tages, så jeg ikke blev for "ked af" resultatet
Dot D skriver: Jeg har noget mere end 10+, men han elsker mig alligevel og blev glad for billederne.. Jeg valgte også en rigtigt fin sort underkjole-agtig sag, så de "fine" buler på hofterne ikke kunne ses og fotografen havde gode idéer til, hvordan de skulle tages, så jeg ikke blev for "ked af" resultatet
Sejt gjort. Jeg er bare overhovedet ikke i nærheden af at være selvsikker nok til at få taget sådan nogle billeder og jeg ville nok heller ikke bryde mig om at vise mig sådan frem for en fotograf
Hvad gav du for at få dem taget`?
Anonym skriver: Sejt gjort. Jeg er bare overhovedet ikke i nærheden af at være selvsikker nok til at få taget sådan nogle billeder og jeg ville nok heller ikke bryde mig om at vise mig sådan frem for en fotograf Hvad gav du for at få dem taget`?
Jeg kan ikke helt huske det, men jeg mener, det blev omkring 1500 kr med det hele
Dot D skriver: Jeg kan ikke helt huske det, men jeg mener, det blev omkring 1500 kr med det hele
Det var ikke så slemt. Vil lige overveje det og se hvor meget jeg kan nå at tabe inden
Et ur
En tur til ex. Formel 1 eller fodbold, hvad han nu går op i.
En ipad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128