Jeg bliver idiot!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2012

Anonym trådstarter

Frejsmor skriver:

Jeg mener man kan leje de der kugledyner, hvis du ikke kan finde et sted, hvor du kan låne en.. Jeg kan ikke huske hvor, men en fra min mødregruppe fortalte, at hun havde lejet sådan en til hendes søn..

Det er ikke billigt, men det er da ikke så dyrt, som hvis man skal ud og købe en selv, og så kan du jo prøve af om det er noget der virker..

Prøv evt. at søg på google efter leje af kugledyne og se om der ikke dukker noget op..

Held og lykke med det bette pus, jeg håber du snart kan få hende til at sove uden alt det besvær..

Det vil jeg prøve at se på, og tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Hun lyder lidt som min ene datter, da hun var på den alder. Der findes noget, der hedder Miracle Blanket, som er lavet specielt til at svøbe, og det skulle være nærmest umuligt at bryde ud af, hvis det er svøbt rigtigt.

Jeg har et godt råd: Lad være med at bruge hele dagen på at få hende til at sove. Brug hellere dagen på at køre hende træt og dræn hende for energi. Forsøg at bade hende før sengetid og så give hende en massage, da det kan virke afslappende.

Det kommer til at hjælpe, når hun lærer at kravle og kan brænde krudt af selv. Held og lykke!

Tak for dit svar og dine råd!

Har fulgt et af dine råd i dag, som jeg føler har gjort en væsentlig forskel. Nemlig det der med at køre hende helt træt. Jeg ved ikke om det er sådan lidt dårlig mor-agtigt, for flere siger man bremser dem i deres udvikling hvis man ikke får dem til at sove efter 1½-2 timer, men jeg har prøvet at strække den i dag så hun blev sådan RIGTIG træt uden self. at græde, så hun 2 gange har været vågen lidt over 3 timer. Lurene i dag har gået fint, den ene gang sov hun 3 timer, men hun sov dem i vores seng sammen med mig, fordi jeg selv var vildt træt i dag, så ved ikke hvordan det var gået, hvis hun havde sovet selv.

I aften var hun vågen cirka 3 timer og et kvarter, hvori hun fik et langt varmt bad, dejlig babymassage og hygge, og så var hun bare SÅ træt.. Så jeg fik hende puttet hende med en masse nusseklude og stofbleer hun kunne hive fat i, og så faldt hun bare BUM i søvn uden at blive svøbt eller noget. Skønt! Så tak for det råd!

Anmeld

19. marts 2012

JeNoVa

Anonym skriver:

Tak for dit svar og dine råd!

Har fulgt et af dine råd i dag, som jeg føler har gjort en væsentlig forskel. Nemlig det der med at køre hende helt træt. Jeg ved ikke om det er sådan lidt dårlig mor-agtigt, for flere siger man bremser dem i deres udvikling hvis man ikke får dem til at sove efter 1½-2 timer, men jeg har prøvet at strække den i dag så hun blev sådan RIGTIG træt uden self. at græde, så hun 2 gange har været vågen lidt over 3 timer. Lurene i dag har gået fint, den ene gang sov hun 3 timer, men hun sov dem i vores seng sammen med mig, fordi jeg selv var vildt træt i dag, så ved ikke hvordan det var gået, hvis hun havde sovet selv.

I aften var hun vågen cirka 3 timer og et kvarter, hvori hun fik et langt varmt bad, dejlig babymassage og hygge, og så var hun bare SÅ træt.. Så jeg fik hende puttet hende med en masse nusseklude og stofbleer hun kunne hive fat i, og så faldt hun bare BUM i søvn uden at blive svøbt eller noget. Skønt! Så tak for det råd!

Det var så lidt, og jeg er glad for, du kunne bruge dem til noget.

Nogle børn har brug for mindre søvn end andre, og det er også synd at tvinge dem til at sove, hvis de hellere vil opleve og lære. Jeg tror ikke, at du bremser hende i sin udvikling, så længe du ikke holder hende vågen, hvis hun rent faktisk gerne VIL sove.

Da min datter var omkring samme alder, brugte jeg selv en masse energi på at få hende til at sove. Det blev meget bedre, da jeg skar ned på mine egne forventninger om, hvor meget hun skulle sove og lod hende køre træt i stedet.

Jeg har i øvrigt selv fået rådet af min datters fysioterapeut, at jeg efter at have badet min datter skal ligge med hende nøgen mod min nøgne mave (eventuelt med et tæppe eller en dyne over) i noget tid. Det skulle give bedre søvn, siger han.

Anmeld

19. marts 2012

Humanincubator

Kan se, at der er andre, der har foreslået kugledynen - men vil lige bringe den på banen igen. Den er fantastisk. Jeg har arbejdet med børn, som ikke kunne lukke indtryk ude, og derfor ikke kunne finde ro om natten. Men kugledynen hjalp mange af børnene virkelig meget!

Så måske det kunne hjælpe dit barn med at finde ro? Ved godt, den er smådyr, men hvis de andre råd, du har fået, ikke hjælper, så ville jeg give den en chance. Jeg mener, at protec måske udlejer dynerne - så kunne du teste, inden du slipper 5000 kr for sådan en sag.

Anmeld

19. marts 2012

Humanincubator

http://www.protac.dk/leje_af_kugledyne.aspx?ID=17

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.