har lige puttet xander..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. april 2009

ka li ja

når alexander skal puttes, vil han gerne ha vi ligger hos ham til han sover.(fed vane) nå men det plejer at go ok hurtigt. mellem 5-15 min.

nå men i dag da vi har lagt os, siger han pludselig; mor! har du født far??
øhh nej, det måtte jeg jo så fortælle ham at farmor havde klaret. og hun havde født 3 mere. det var han svært imponeret over
nå men han spurgte frem og tilbage om en masse med piger/damer og børn, og jeg fik forklaret at det først var når man nærmede sig teenagealderen man kunne lave børn.
så spørger han lige til sidt; mor! er du en teenagepige?
fuck jeg syntes det var sjovt. det er da bare for grineren med alle de fede spørgsmål
vi kom også ind på kejsersnit. det syntes han var en lidt fed måde at være født på. for da jeg fortalte om at børn kom ud nede af ved tissekonen, syntes han det var lidt klamt. lol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2009

linemus

LOL det er så sjovt, når de begynder den snak. Har du født far - ha ha ha. Nej heldigvis da! Til tider kan det godt være lidt svært, for hvad svarer man lige, uden de selv begynder at eksperimentere Sebastian tror, alle børn komme ud af maven, når man skærer hul med en stor kniv. Jeg har så eftertrykkeligt fortalt ham, at det kun er lægen, der må skære i maven! Tror kun spørgsmålene bliver mere og mere avancerede, så vi skal nok få vores sag for

Anmeld

1. april 2009

ka li ja

linemus skriver:

LOL det er så sjovt, når de begynder den snak. Har du født far - ha ha ha. Nej heldigvis da! Til tider kan det godt være lidt svært, for hvad svarer man lige, uden de selv begynder at eksperimentere Sebastian tror, alle børn komme ud af maven, når man skærer hul med en stor kniv. Jeg har så eftertrykkeligt fortalt ham, at det kun er lægen, der må skære i maven! Tror kun spørgsmålene bliver mere og mere avancerede, så vi skal nok få vores sag for

ja helt klart, jeg tror også der kommer de vildeste spørgsmål med tiden!!!
er meget spændt på hvor cool jeg vil takle det hele
i dag gik det skide godt. også uden at grine...

åårrhhh ja 2-0 nu!!!!!

Anmeld

1. april 2009

Loggidut

ha ha...hvor er det genialt!

de er så morsomme i den alder hvor hele verdenen pludselig skal til at hænge sammen for dem.
Der fortæller jo bare lidt om hvor svært det kan være når man ikke forstår det.

men er du da ikke en teenagerpige?

Anmeld

1. april 2009

linemus

Jeg skulle faktisk lige til at skrive om Sebastian, men nu bruger jeg dit indlæg, så vi får "de store børn" samlet.

Hvor dælen er den stædige sure lille møgunge blevet af (har haft en hel del ballade på det sidste)? De sidste dage har han bare været så glad. I dag var han oppe på sit værelse, mens jeg lavede mad. Så kom han ned og hentede mig, for jeg skulle lige se, hvad der var på hans værelse. Åh nej, tænker man straks, hvad har han nu lavet. Ved gud om han så ikke har ryddet op!!! Det har han aldrig i hele sit liv gjort før, og nu havde han simpelthen ryddet hele gulvet og puttet tingene i de rigtige kasser (vi har lavet kasser med billeder på - det har åbenbart hjulpet). "Det gjorde jeg lige, mens jeg hørte musik" siger han nok så let.

Da han er kommet i seng, snakker han igen om, at han har ryddet op. "Ja, som en svane". Hi hi - hvad er det lige for et udtryk?

Et par gange i dag har han også krammet pigerne, fordi de har slået sig eller er blevet kede af et eller andet. De skal simpelthen alle tre give hinanden et væld af krammere hele tiden - især ved aflevering til dp og ved sengetid. Signe kan også komme gående efter Nanna som en anden robot med armene strakt foran sig, mens hun siger "krammer... krammer..." Hold op, hvor er de søde.

Nå ja, så da vi skal spise, siger Sebastian: "Jeg har noget til dig. Ved du hvad det er? Et mys!" Og så får jeg er stort kys (ellers noget han er lidt fedtet med - man er vel dreng). "Jeg elsker dig mor" siger han så med den mest kælne stemme. Jamen altså, så er man da lige ved at gå i brædderne.

Måtte lige dele med jer

Line - det må være foråret

Anmeld

1. april 2009

ka li ja

guuud ja det er foråret!!
aj hvor er han bare go!! måske vi skulle lave sådan nogle billeder? hvordan er de lavet? printet og lamineret eller hvordan? det lyder faktsk som en genial ide! tak linepigen
ja mine unger har også bare været søde ved hinenden i dag. altså for det meste! for selvfølgelig har de da bidt og sparket hinanden også

Anmeld

1. april 2009

linemus

Intentionerne var store. Fotos af legetøjet, lamineret, klippet ud og på kasserne. Så det blev aldrig gjort.

Så for et par uger siden ryddede vi op sammen derinde (mig og Sebastian), og så fandt jeg papir og en sprittus og noget tape. Så snakkede vi om, hvad der skulle stå, og hvad jeg skulle tegne, og så fik vi det klistret på kasserne. Fx har han en kasse, hvor jeg har skrevet SKYDERE og så har jeg tegnet et maskingevær osv. Så det er såmænd ikke skide fancy, men han har selv været med til det, og det tror jeg er vigtigt. Og nu er det endelig gjort

Anmeld

1. april 2009

ka li ja

hvor fedt!
ja det er vi sgu nødt til at få gjort!

Anmeld

1. april 2009

Kaufie

Ihhhh, jeg glæder mig sådan til William får en søster eller bror som han kan være sådan med..... Det må bare være det allerbedste i hele verden at se sine unger sammen.....

Anmeld

1. april 2009

ka li ja

Kaufie skriver:

Ihhhh, jeg glæder mig sådan til William får en søster eller bror som han kan være sådan med..... Det må bare være det allerbedste i hele verden at se sine unger sammen.....

det er det virkelig også! jeg glemmer bare tit at nyde det nok... når de så endelig er gode venner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.