Hvor ofte har baby i maven hikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

JH12

LineSchack skriver:

Skal de hikke så meget før de trives?... Eller har det intet at sige for er nu 40+3 og hun har gjort det en del mere men lige pt er det to gange om dagen et par gange om ugen hvor hun blir ved i næsten 30 min.... Skal de gøre det noget mere?. Eller betyder det intet?..

Jeg tror slet ikke det betyder noget, for deres trivsel.. Jeg synes min lille pige hikker enormt meget, og jeg ville da ønske for hende det var mindre.. Jeg tror bestemt dit barns hikke er lige så normalt som Med mit barns ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

dola

Joyce1986 skriver:

Hvor ofte har jeres lille guldklump inde i maven hikke? ..

Vores lille pige, har hikke omkring 4-6 gange om dagen, og synes det vare længe af gangen, nok 10-15 min.

Vi har rigtig ondt af hende hver gang, selvom det selvfølgelig ikke gør noget, men når man selv har hikke - synes man da selv det er utrolig træls ..

Tja Upsen, har hikke næsten hver gang jeg har spist, altså tit...

Anmeld

18. marts 2012

Holbæktrunten

LineSchack skriver:

Skal de hikke så meget før de trives?... Eller har det intet at sige for er nu 40+3 og hun har gjort det en del mere men lige pt er det to gange om dagen et par gange om ugen hvor hun blir ved i næsten 30 min.... Skal de gøre det noget mere?. Eller betyder det intet?..

Min havde hikke meget få gange mens han lå i maven - måske hvaqd der kan være på 2 hænder (medmindre han gjorde  det nnår jeg sov). 

Til TS: Jeg har ladet mig fortælle at det ikke generer baby at hikke når de er i mavsen 

Anmeld

18. marts 2012

Muffinmus

TIT:-)

Kl er nu 9.25 ca og min datter har hikke for 3 gang i dag lige nu:-)

Anmeld

18. marts 2012

JH12

MariaE skriver:

TIT:-)

Kl er nu 9.25 ca og min datter har hikke for 3 gang i dag lige nu:-)

Hold da helt op, det er værre end min lille pige.. Stakkel dig og baby..  Men det er nu rart nok, at man kan mærke de lever der inde i maven.. for her har min lillepige hikke, selv når hun sover, også er jeg jo sikker på hun har det godt

Anmeld

18. marts 2012

JH12

dola skriver:

Tja Upsen, har hikke næsten hver gang jeg har spist, altså tit...

Ja hvis den bette har hikke hver gang du spiser, kunne jeg forestille mig det er mange gange  ( Man spiser jo bare lidt mere når man er gravid )

Anmeld

18. marts 2012

Nattøs

Hvordan føltes hikke  

Jeg er en af de heldige der mærker isabella dagligt, så vil da gerne lige vide, hvordan det føltes og måske ses. 

Anmeld

18. marts 2012

Clisolka

Joyce1986 skriver:

Dejligt at hører det ikke kun er min lille pige der er meget uheldig.. Men synes også man hører om nogen hvor deres lille kun har en enkelt gang om dagen eller slet ikke..

Havde din datter meget hikke da hun kom til verden så?

Ja jeg tror også det er meget med forskel hvor meget de små hikker inde i mors mave 

Haha ja Isabella hikkede (ligesom hun gjorde i min mave) de første par uger 

Anmeld

18. marts 2012

Rebecca55

Joyce1986 skriver:

Hvor ofte har jeres lille guldklump inde i maven hikke? ..

Vores lille pige, har hikke omkring 4-6 gange om dagen, og synes det vare længe af gangen, nok 10-15 min.

Vi har rigtig ondt af hende hver gang, selvom det selvfølgelig ikke gør noget, men når man selv har hikke - synes man da selv det er utrolig træls ..

Jeg havde 3 babyer i maven og synes de havde hikke konstant... Når børn har hikke genere det dem ikke, de mærker det ikke på samme måde som os voksne. Så i behøver ikke at have ondt af hende...

Anmeld

18. marts 2012

JH12

Rebecca55 skriver:

Jeg havde 3 babyer i maven og synes de havde hikke konstant... Når børn har hikke genere det dem ikke, de mærker det ikke på samme måde som os voksne. Så i behøver ikke at have ondt af hende...

3 babyer i maven, ja det må da give lidt hikke

Nej de mærker det forhåbentlig ikke på samme måde som os, det ville være rigtig synd når de nu har det så ofte.. Men det følelses nu som om de bruger hele kroppen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.