Hvor ofte har baby i maven hikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.096 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

JH12

Hvor ofte har jeres lille guldklump inde i maven hikke? ..

Vores lille pige, har hikke omkring 4-6 gange om dagen, og synes det vare længe af gangen, nok 10-15 min.

Vi har rigtig ondt af hende hver gang, selvom det selvfølgelig ikke gør noget, men når man selv har hikke - synes man da selv det er utrolig træls ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Clisolka

Joyce1986 skriver:

Vores lille pige, har hikke omkring 4-6 gange om dagen, og synes det vare længe af gangen, nok 10-15 min.

Vi har rigtig ondt af hende hver gang, selvom det selvfølgelig ikke gør noget, men når man selv har hikke - synes man da selv det er utrolig træls ..

Isabella havde også de 4-6 gange pr. dag af samme varighed  

Anmeld

17. marts 2012

morethanperfect

Joyce1986 skriver:

Oscar havde ligeså tit hikke

Anmeld

17. marts 2012

mariesmavse92

Vores Bebs har det også 4-6 gange om dagen Min mand synes det er så synd for hende, men tror virkelig hun må være vant til det nu, siden det har stået på omkring 12 uger..!!! (er i 37. uge nu)

Anmeld

17. marts 2012

lycly

Min datter havde også hikke konstant inde i maven. Men jeg synes nu mere det var synd for mig, for nøj hvor var det irriterende når man prøvede at sove eller slappe af

Anmeld

17. marts 2012

Guldimaven

Her, har han også hikke tit! I hvert fald dagligt!

Anmeld

17. marts 2012

JH12

mariesmavse92 skriver:

Vores Bebs har det også 4-6 gange om dagen Min mand synes det er så synd for hende, men tror virkelig hun må være vant til det nu, siden det har stået på omkring 12 uger..!!! (er i 37. uge nu)

Min kæreste synes også det er enormt synd for vores lille pige.. Han ville rigtig gerne kunne hjælpe hende..

Jeg synes også det er synd for hende, men når man har det så ofte så er hun forhåbentlig vant til det ..  så sker der da lidt inde i maven

Anmeld

17. marts 2012

JH12

LunaLykke skriver:

Min datter havde også hikke konstant inde i maven. Men jeg synes nu mere det var synd for mig, for nøj hvor var det irriterende når man prøvede at sove eller slappe af

Det kan bestemt også være rigtig irriterende her, særligt fordi hun ligger med hovedet ned af, så ofte ligger meget af hikken i mine hofter  Det er rigtig øv hvis man prøver at sove..

Men jeg har nu endnu mere ondt af hende, det må være træls at have det så ofte om dagen..

Anmeld

17. marts 2012

JH12

Babymor2010 skriver:

Isabella havde også de 4-6 gange pr. dag af samme varighed  

Dejligt at hører det ikke kun er min lille pige der er meget uheldig.. Men synes også man hører om nogen hvor deres lille kun har en enkelt gang om dagen eller slet ikke..

Havde din datter meget hikke da hun kom til verden så?

Anmeld

18. marts 2012

LineSchack

Skal de hikke så meget før de trives?... Eller har det intet at sige for er nu 40+3 og hun har gjort det en del mere men lige pt er det to gange om dagen et par gange om ugen hvor hun blir ved i næsten 30 min.... Skal de gøre det noget mere?. Eller betyder det intet?..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.