21. december 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

Gaia

Monica P skriver:

Går jorden under, pis også, nå ja men så slipper man da for alt det ræs med at købe julegaver

kan slet ikke tage det alvorligt, sorry.

Syntes helt ærlig det er sørgeligt at der er mennesker der udsætter vigtige beslutninger pga sådan noget vrøvl.

Monica

Hvis man så bare havde gavn af alle de penge man spare på ik at købe julegaver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

Zicla

Nu har de jo sagt op til flere gange med forskellige datoer at jorden går under eller noget og der er intet sket, så nej den tager jeg ikke seriøst...

Den dag regner jeg med at tage over til min mormors gravplads da det er hendes fødselsdag. 

Anmeld

18. marts 2012

BellaT

Hvis man bygger det på mayaernes kalenderstop, så skal man lige tænke på at vi faktisk allerede har overlevet 21. december 2012.

Der er efter mayaernes teori opfundet skudår, så vi er egentligt ovre den dato. Vi er også gået over til den gregorianske kalender og har mistet nogle dage. Så den præcise dato 21.12.12 er vist lidt umulig at ramme, når vi siden har lavet om på antal dage og kalendersystem.

Jeg tror dog alligevel at lige den dag er lidt spændende. Fordi der har været så meget omkring den. Ligesom nytåret 2000. Tænk nu hvis....

Anmeld

18. marts 2012

BellaT

Anonym skriver:

Jeg tror ikke, at jorden vil gå under, men jeg tror, at noget vil ske. Det vil ret sikkert være noget, der vil have betydning for verden's økonomi, og alene af den grund overvejer jeg at udskyde huskøb til næste år.

Hvad bygger du det på? Det må være ret sikkert siden du tager sådan en stor beslutning ud fra det? Indvi mig! Jeg er nysgerrig. Ikke ude på at nedgøre din holdning.

Anmeld

18. marts 2012

Anonym trådstarter

BellaT skriver:

Hvad bygger du det på? Det må være ret sikkert siden du tager sådan en stor beslutning ud fra det? Indvi mig! Jeg er nysgerrig. Ikke ude på at nedgøre din holdning.

Det er faktisk lidt svært at sige, hvad jeg bygger det på, da jeg jo på ingen måde kan være sikker på fremtiden. Jeg tænker bare at HVIS nu, der er noget om det, så ville jeg da fortryde, at jeg ikke tog det i betragtning, inden jeg foretog mit livs investering.

Jeg vil lige indskyde, at jeg ikke har taget det seriøst de andre gange, der har været den slags profetier, men denne gang føles det mere rigtigt. Jeg er helt sikkert også påvirket af min omgangskreds, hvor der er flere, der taler om denne dag, og i det hele taget er jeg ret spirituelt interesseret. Jeg tror på, at vores verden på et tidspunkt i den nærmere fremtid vil blive ophøjet til et andet plan, men om det bliver lige på den dag, ved jeg ikke.

Anmeld

18. marts 2012

wamse

Nej jeg tænker ikke over "sådan noget".
Jeg lever for i dag, og ingen kender dagen i morgen

Anmeld

18. marts 2012

Pige2009

FruStolpe skriver:

Hentyder du til "jordens undergang" ????

Helt seriøst, den hoppe jeg sgu alligevel ikke på

Muuuaaaahhh hahahaha

Anmeld

18. marts 2012

BellaT

Anonym skriver:

Det er faktisk lidt svært at sige, hvad jeg bygger det på, da jeg jo på ingen måde kan være sikker på fremtiden. Jeg tænker bare at HVIS nu, der er noget om det, så ville jeg da fortryde, at jeg ikke tog det i betragtning, inden jeg foretog mit livs investering.

Jeg vil lige indskyde, at jeg ikke har taget det seriøst de andre gange, der har været den slags profetier, men denne gang føles det mere rigtigt. Jeg er helt sikkert også påvirket af min omgangskreds, hvor der er flere, der taler om denne dag, og i det hele taget er jeg ret spirituelt interesseret. Jeg tror på, at vores verden på et tidspunkt i den nærmere fremtid vil blive ophøjet til et andet plan, men om det bliver lige på den dag, ved jeg ikke.

Ok, skulle der ske noget i fremtiden tror jeg også på, at det er det, der sker.

Jeg har heller aldrig troet på andre datoer. Overhovedet. Men denne er alligevel lidt anderledes...

Men det er en spændende teori. Jeg tror så ikke på at vi mennesker har "fortjent" det endnu. Tror der går lang tid endnu. Men hvad ved jeg. Jeg er ikke spirituel eller noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.