21. december 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

Lady Marion <3

Ja jeg tænker rigtigt meget over denne dag   Min dejlige veninde bliver 40 hi hi   og tro mig , hun skal nok nå at runde de 40

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

JH12

Kan læse lidt at jorden skal gå under den dag..

Hvor mange gange har de ikke sagt den vil gøre det nu? ..  Jeg tror ikke man kan forudse hvornår jorden vil gå under..

Det tænker jeg bestemt ikke over, har MEGET svært ved at tro på det, så det skænker jeg slet ikke en tanke..

Anmeld

17. marts 2012

JH12

Bondefruen skriver:

Er det der de mener jorden går under...igen....igen??

---

Argh - det magter jeg ikke spilde min tid på, jeg tager bestemt ikke hensyn

Anmeld

17. marts 2012

Loa

Nej det gør jeg ikke. For hvis der alligevel skulle ske noget, kan jeg da hverken gøre til eller fra? Og hvis jorden går under der, hvad er der så at forberede sig på? 

Jeg gider ikke købe hus, fordi jorden går alligevel snart under? 

Der er ingen grund til at gå på arbejde mere, for jorden går alligevel snart under?

Og jeg siger bare held og lykke til dem der planlægger deres liv til den dato

Anmeld

17. marts 2012

Tvillingemor80

Anonym skriver:

Jeg er bare nysgerrig efter at vide, om der er nogen, der tager denne dato i betragtning, når de tager større beslutninger?

Kunne du finde på at forberede dig på denne dag og hvordan?

NEj gør jeg ikke, men bliver nervøs når jeg tænker på det. Selvom det er åndsvagt. For det første skulle det være mærkeligt at mennesker skulle kunne forudse sådan noget og på den anden side er der nok ikke så meget vi kan gøre hvis det skulle ske .. Men kan alligevel godt få lidt uro i maven hvis jeg tænker på det ... Er der noget du (ts) tænker over og planlægger efter ?

Anmeld

17. marts 2012

Silas&Mille

Bondefruen skriver:

Argh - det magter jeg ikke spilde min tid på, jeg tager bestemt ikke hensyn

gider slet ikke at tænke på det.

Vi kan jo ligesom ikke gøre noget ved det, for hvis jorden går under når vi nok ikke at mærke noget alligevel. Og så kan det vel være ligegyldigt om vi har forbedret noget eller ej 

Anmeld

17. marts 2012

lycly

Åh jeg synes virkelig det er synd hvis der er nogen der helt seriøst går og er nervøs for denne dag. Selvfølgelig går jorden ikke under. Hvad skulle der ske? At den eksploderer? Forsvinder? Mange påstår den går under, men jeg synes aldrig at nogen har en forklaring. Man sagde også at jorden ville gå under og alt muligt. D. 6/6-06 men der skete jo ingenting.

Lev livet som om vi skal være her til vi alle bliver 100 år - alt andet er synd

Anmeld

17. marts 2012

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

NEj gør jeg ikke, men bliver nervøs når jeg tænker på det. Selvom det er åndsvagt. For det første skulle det være mærkeligt at mennesker skulle kunne forudse sådan noget og på den anden side er der nok ikke så meget vi kan gøre hvis det skulle ske .. Men kan alligevel godt få lidt uro i maven hvis jeg tænker på det ... Er der noget du (ts) tænker over og planlægger efter ?

Jeg tror ikke, at jorden vil gå under, men jeg tror, at noget vil ske. Det vil ret sikkert være noget, der vil have betydning for verden's økonomi, og alene af den grund overvejer jeg at udskyde huskøb til næste år.

Anmeld

17. marts 2012

Tvillingemor80

Anonym skriver:

Jeg tror ikke, at jorden vil gå under, men jeg tror, at noget vil ske. Det vil ret sikkert være noget, der vil have betydning for verden's økonomi, og alene af den grund overvejer jeg at udskyde huskøb til næste år.

Det er der sikkert større risko for end at jorden går fysisk under ..

Anmeld

18. marts 2012

Troldemommi

Går jorden under, pis også, nå ja men så slipper man da for alt det ræs med at købe julegaver

kan slet ikke tage det alvorligt, sorry.

Syntes helt ærlig det er sørgeligt at der er mennesker der udsætter vigtige beslutninger pga sådan noget vrøvl.

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.