Frygtelige farmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

Mamalou

Zeus skriver:

Jeg var heller ikke kommet igen, medmindre bonus'en også var velkommen

Helt enig... Stakkels barn! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Zeus

mor-igen skriver:

Jeg havde mine børn og var taget afsted og sagt til manden han måtte se sin mor uden mig og børnene i fremtiden...Hvad fanden bilder hun sig egentlig ind!!!!Der skulle bare ikke een gang gøres forskel på min guldklump fra tidligere og så vores fælles børn....

Det er mandens egen søn der bliver snakket om, TS's bonus-søn

Ikke at det gør farmors opførsel et hak bedre

Anmeld

17. marts 2012

Kløver

Anonym skriver:

IHuHviHvisddedettåvavarmmeOplevede simpelthen det mest frygtelige her i aften. Vi var ude ved farmor og spise her til aften med vores to fælles børprof min bonussen. Bonussøn kommer til at ødelægge to stykker legetøj og det resultere i at farmor siger "så kan du simpelthen ikke komme hjem til mig mere, jeg vil ikke have du kommer her så" hvorefter hun kigger på mig og siger "ja det må jo have en konsekvens". Tænkte bare mit og sagde tja. Men hold kæft hvor siger man bare ikke sådan noget til sit barnebarn uanset hvad de har gjort. Fik det da så skidt over hun sagde det. Og ja hun er sku pædagog til hverdag... :-0 nå men skulle lige af med det. Hilsen den forarvede bonusmor

Hvis det var med vilje kan jeg forstå det skal have konsekvens, men da slet ikke i nærheden af det hun gør, og er da endnu mere uhørt hvis det var uheld

Bare fordi man er udd pædagog er man ikke nødvendigvis god pædagog eller god til børn :s

Anmeld

17. marts 2012

JeNoVa

Zeus skriver:

Jeg tror ærlig talt jeg havde sagt "Fint, så bliver det sådan", havde pakket sagerne, og var gået - det må jo have en konsekvens at sige sådan noget..

Anmeld

17. marts 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Jeg tror ærlig talt jeg havde sagt "Fint, så bliver det sådan", havde pakket sagerne, og var gået - det må jo have en konsekvens at sige sådan noget..

Tror jeg havde gjort det samme 

Anmeld

18. marts 2012

Mig med maven

Zeus skriver:

Anmeld

18. marts 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Oplevede simpelthen det mest frygtelige her i aften. Vi var ude ved farmor og spise her til aften med vores to fælles børprof min bonussen. Bonussøn kommer til at ødelægge to stykker legetøj og det resultere i at farmor siger "så kan du simpelthen ikke komme hjem til mig mere, jeg vil ikke have du kommer her så" hvorefter hun kigger på mig og siger "ja det må jo have en konsekvens". Tænkte bare mit og sagde tja. Men hold kæft hvor siger man bare ikke sådan noget til sit barnebarn uanset hvad de har gjort. Fik det da så skidt over hun sagde det. Og ja hun er sku pædagog til hverdag... :-0 nå men skulle lige af med det. Hilsen den forarvede bonusmor

stakkels dreng og sikke en BIIIIIIIB

Anmeld

18. marts 2012

Hyacinth

Zeus skriver:

Det samme havde jeg gjort!

Anmeld

18. marts 2012

MomInTheMaking

Maja84 skriver:

Hvis det var med vilje kan jeg forstå det skal have konsekvens, men da slet ikke i nærheden af det hun gør, og er da endnu mere uhørt hvis det var uheld

Bare fordi man er udd pædagog er man ikke nødvendigvis god pædagog eller god til børn :s

SÅ SANDT!

Anmeld

18. marts 2012

bullerbassen

Jeg havde nok pakket sammen og smuttet min vej. Og var ikke kommet på flere besøg før ALLE børn var velkommen.

Hun burde da som pædagog af alle , vide at den kommentar slet ikke er iorden. Selvfølgelig skal der være en konsekvens , men en som er rimelig for en 6 årig.

Håber din mand og drengens far tar en snak med farmor og forklarer det ikke er ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.