Frygtelige farmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.821 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. marts 2012

Anonym trådstarter

Oplevede simpelthen det mest frygtelige her i aften. Vi var ude ved farmor og spise her til aften med vores to fælles børprof min bonussen. Bonussøn kommer til at ødelægge to stykker legetøj og det resultere i at farmor siger "så kan du simpelthen ikke komme hjem til mig mere, jeg vil ikke have du kommer her så" hvorefter hun kigger på mig og siger "ja det må jo have en konsekvens". Tænkte bare mit og sagde tja. Men hold kæft hvor siger man bare ikke sådan noget til sit barnebarn uanset hvad de har gjort. Fik det da så skidt over hun sagde det. Og ja hun er sku pædagog til hverdag... :-0 nå men skulle lige af med det. Hilsen den forarvede bonusmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Zeus

Oplevede simpelthen det mest frygtelige her i aften. Vi var ude ved farmor og spise her til aften med vores to fælles børprof min bonussen. Bonussøn kommer til at ødelægge to stykker legetøj og det resultere i at farmor siger "så kan du simpelthen ikke komme hjem til mig mere, jeg vil ikke have du kommer her så" hvorefter hun kigger på mig og siger "ja det må jo have en konsekvens". Tænkte bare mit og sagde tja. Men hold kæft hvor siger man bare ikke sådan noget til sit barnebarn uanset hvad de har gjort. Fik det da så skidt over hun sagde det. Og ja hun er sku pædagog til hverdag... :-0 nå men skulle lige af med det. Hilsen den forarvede bonusmor

Jeg tror ærlig talt jeg havde sagt "Fint, så bliver det sådan", havde pakket sagerne, og var gået - det må jo have en konsekvens at sige sådan noget..

Anmeld

17. marts 2012

Mamalou

Ej hvor synd og ikke særlig pædagogisk. Får helt ondt i maven på vejne af din bonussøn. 

Er han er klodset dreng, som ofte ødelægger legetøj, siden hun reagerer så drastisk, eller hvad kan det handle om?

Vh. Louise

Anmeld

17. marts 2012

Anonym trådstarter

Han er tit lidt voldsom og kommer på den måde til at ødelægge ting. Men at ekskludere ham hjælper ham godt nok ikke med hans problem. En farmor/ingen må simpelthen bare ikke komme med sådan en udtalelse til en 6årig dreng.

Anmeld

17. marts 2012

An&Jo

Zeus skriver:

Jeg tror ærlig talt jeg havde sagt "Fint, så bliver det sådan", havde pakket sagerne, og var gået - det må jo have en konsekvens at sige sådan noget..

Anmeld

17. marts 2012

Mamalou

Anonym skriver:

Han er tit lidt voldsom og kommer på den måde til at ødelægge ting. Men at ekskludere ham hjælper ham godt nok ikke med hans problem. En farmor/ingen må simpelthen bare ikke komme med sådan en udtalelse til en 6årig dreng.

NEJ slet ikke. Jeg synes det er grotesk. Jeg kan nok gå med til at han skal have en konsekvens (hvis det er ødelagt bevidst), men slet ikke i stil med farmoderens handling. 

Anmeld

17. marts 2012

Anonym trådstarter

Enig i konsekvens bare ik den måde. Hvad havde hun også tænkt sig, at vi så ikke kunne komme på besøg når bonussen er her? Simpelthen usmageligt.

Anmeld

17. marts 2012

Mamalou

Anonym skriver:

Enig i konsekvens bare ik den måde. Hvad havde hun også tænkt sig, at vi så ikke kunne komme på besøg når bonussen er her? Simpelthen usmageligt.

Jeg ville nok helt blive væk... Så ku Farmor få en konsekvens

Anmeld

17. marts 2012

Zeus

Mamalou skriver:

Jeg ville nok helt blive væk... Så ku Farmor få en konsekvens

Jeg var heller ikke kommet igen, medmindre bonus'en også var velkommen

Anmeld

17. marts 2012

mor-igen

Jeg havde mine børn og var taget afsted og sagt til manden han måtte se sin mor uden mig og børnene i fremtiden...Hvad fanden bilder hun sig egentlig ind!!!!Der skulle bare ikke een gang gøres forskel på min guldklump fra tidligere og så vores fælles børn....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.