Hvad skal jeg forære mig selv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. april 2009

Anja

Manden har lige fået stor bonus, så der er godt med guld på kistebunden !

Jeg har bare sådan lyst til at forære mig selv noget lækkert, men hvad skal det være ?

Vil jo tabe mig, så gider ikke rigtig tøj. Købte en ny badedragt i dag - total nedtur en str 44 sidder faktisk og strammer lidt og rygdeller har jeg igen måtte konstatere ikke er så charmernede - men tilgengæld har det været en motiverende oplevelse

Gode ideer til noget lækkert ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2009

ivfmarie

et par gode løbesko og et lækkert sæt træningstøj! Det hjælper på motivationen med lækkert udstyr!
Det er selvfølgelig trælst at købe noget der forhåbentlig snart bliver for stort, men hvis det hjælper dig til at smide kiloene, så er det jo godt givet ud!

Marie - dybt misundelig - jeg vil osse ha guld i kisten!!

Anmeld

1. april 2009

Anja

Gode ide !!

Har faktisk sprit nye løbesko stående, men mangler et par løbe tights jeg kan have bagdelen i . Jeg har faktisk løbet lidt for nogle år siden, var bla med til nogle af de der kvindeløb der er i om foråret/sommeren.

Men modtager dog gerne flere ideer .....

Anmeld

1. april 2009

ivfmarie

Hva med den helt store tur ved frisøsen? Eller måske en omgang manicure?

Anmeld

1. april 2009

ka li ja

ivfmarie skriver:

Hva med den helt store tur ved frisøsen? Eller måske en omgang manicure?

åhh ja jeg tænkte også lige et eller andet lækkert til dig selv!
kropsmassage og derefter den helt lækre makeup, og så hjem til manden og takke for en lækker tur
eller frisøren som marolle skriver, eller fødder og hænder
jeg gad også godt ha lidt guld. så er også svært misundelig.

skriv endelig hvad du bestemmer dig for så jeg kan udleve mine drømme igennem dig

Anmeld

1. april 2009

linemus

Er med på bølgen af en lækker omgang til dig selv En tur på wellness klinik med varmt bad, frisk frugt, massage osv. Det må da lige være noget du trænger til - det gør jeg i hvert fald Eller hvad med en hel dag på et eller andet fancy wellness sted, måske med en veninde?

Hvis jeg skulle købe noget ting-agtigt til mig selv, så ville jeg have en hvid iPhone eller Guitar Heroes World Tour til Wii'en. Men det er jo bare mig

Anmeld

1. april 2009

Anja

Tror faktisk jeg har et nr på sådan en fod-dims her i byen, så måske skulle jeg ringe i morgen og bestille en tid.

Tror faktisk at jeg vil gå ned og se på sådan nogle løbetights i morgen. Har også et gavekort på 300kr til sportsmaster som jo kan bruges til det.

Anmeld

2. april 2009

Mary

Ørj, bare det var mig

Skulle jeg forkæles mig selv, så ville jeg tage på planteskolen og købe en masse dejlige blomster, planter og krukker og hvad der ellers gør en terrasse og haven rigtig dejlig lækker og indbydende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.